• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

شروع ثبت نام تاکسی داران برای نوسازی

  • کد خبر : 179557
  • 18 اسفند 1401 - 10:16
شروع ثبت نام تاکسی داران برای نوسازی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: به تاکسی دارانی که تاکسی فرسوده دارند، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی اعطا خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ محمود حضرتی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان عنوان کرد: ما در شهر همدان ۳۴۳۷ دستگاه تاکسی داریم که از این تعداد ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در ناوگان مشغول به فعالیت هستند، […]

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: به تاکسی دارانی که تاکسی فرسوده دارند، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی اعطا خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمود حضرتی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان عنوان کرد: ما در شهر همدان ۳۴۳۷ دستگاه تاکسی داریم که از این تعداد ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در ناوگان مشغول به فعالیت هستند، با پیگیری هایی که شهردار محترم داشتند با بانک مهر اقتصاد صحبت شده است که به تاکسی دارانی که تاکسی فرسوده دارند ۲۰۰ میلیون تومان وام ۴ درصد پرداخت شود تا با این کار ناوگان را نوساز کنیم.

حضرتی گفت: از این تعداد ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی که در ناوگان فعالیت می کنند چیزی حدود ۵۰۰ دستگاه در آژانس ها مشغول بکار هستند که در واقع عملا ۲۲۰۰ دستگاه در خطوط مشغول هستند.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت شهری ناوگان متناسب با جمعیت شهری نیست بخاطر همین با همت شهردار بنابر این شد که اول بحث نوسازی ناوگان صورت پذیرد که پرداخت این تسهیلات ویژه با اولویت خودروهای پیکان، آر دی و پراید است.

حضرتی افزود: دیگر تاکسی ها مانند سمند و … هم می‌توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان تاکید کرد: پرداخت تسهیلات با این مقدار در کشور بی سابقه است و اگر قبلا هم تسهیلاتی بود بیشتر از ۵۰ میلیون نبود است اما با پیگیری های شهردار محترم این امر برای بهتر شدن روند نوسازی ناوگان تحقق یافته است.

حضرتی اضافه کرد: سرانه استفاده جمعیت از تاکسی، هر ۱۰۰۰ نفر یک تاکسی است بنابراین با توجه به جمعت شهر همدان باید ۵۷۰۰ دستگاه تاکسی در اختیار مردم قرار بگیرد اما با توجه به اینکه شهر همدان از لحاظ فرم معماری شعاعی هست برای همین خطوط فعلا ۳۵۰۰ دستگاه کافی می باشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان در بحث افزایش و نوسازی اتوبوس در ناوگان شهری عنوان کرد: با هماهنگی های شهردار محترم، در اوایل بهمن ماه ۱۵ دستگاه اتوبوس نو به خطوط اضافه کردیم، در هفته جاری هم ۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه خواهد شد همچنین در ۶ خط هم داشتیم که بعلت کمبود راننده برای اتوبوس فقط یک سرویس کار میکردند که با افزایش نیرو مشکلات این خطوط نیز حل شد.

حضرتی در پایان گفت: در هفته آینده حدود ۱۳ دستگاه اتوبوس که نوساز شده اند به ناوگان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179557
  • دیدگاه‌ها برای شروع ثبت نام تاکسی داران برای نوسازی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.