• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود/ شیطان بزرگ نماد مقاومت را به شهادت رساند

  • کد خبر : 41492
  • 16 دی 1398 - 8:56
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود/ شیطان بزرگ نماد مقاومت را به شهادت رساند

محمود قاسمی با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت شناخته می شود، گفت: شیطان بزرگ یک فرد را به شهادت نرسانده بلکه نماد مقاومت را به شهادت رسانده است. یک کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به هوش و ذکاوت نظامی و سیاسی شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی […]

محمود قاسمی با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت شناخته می شود، گفت: شیطان بزرگ یک فرد را به شهادت نرسانده بلکه نماد مقاومت را به شهادت رسانده است.

یک کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به هوش و ذکاوت نظامی و سیاسی شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود و در واقع به معنای واقعی مالک اشتر علی زمان خودشان بودند چرا که همچون مالک اشتر هم در جبهه نظامی قدرتمند بودند و هم در جبهه سیاسی مهارت داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سیاست بارها و بارها شاخ شیطان را شکسته بود، افزود: مصداق بارز آن کودتای نافرجام کردستان عراق بود که در اربیل انجام شد و کسی که قاعده بازی را بر هم زد و باعث عقب نشینی مسعود بارزانی، شد سردار سلیمانی بود.

قاسمی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی کسی بود که افراد صاحب نفوذی مثل مقتدی صدر را به ایران آورد و در رکاب ولایت فقیه نشاند، تصریح کرد: حاج قاسم در بسیاری از بازی های سیاسی پشت صحنه، در افغانستان، موضوع القاعده و طالبان قاعده بازی را به نفع جمهوری اسلامی به هم زد و امریکا را ناکام گذاشت فلذا ما عمق استراتژیک کشورمان در لبنان، یمن، عراق و سوریه را مدیون سردار هستیم.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر نقش پررنگ سردار در جبهه های مقاومت منطقه گفت: جبهه مقاومت مثل حزب الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعبی عراق و جیش الوطنی سوریه، حیدریون، زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان را مدیون سردار هستیم.

قاسمی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی امروز به عنوان یک نماد مقاومت شناخته می شود، افزود: شیطان بزرگ یک فرد را به شهادت نرسانده بلکه، نماد مقاومت و نماد ملی مقاومت را به شهادت رسانده است، بنابراین همه مردم با هر گرایشی ناراحت هستند.

وی افزود: جهان اسلام خونخواه خون به ناحق ریخته سردار شهید است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نه تنها ایرانیان بلکه همه جهان اسلام از اقصی نقاط دنیا خوانخواه خون سردار سلیمانی هستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه سردار سال ها در کوه ها و دشت ها به دنبال شهادت بود،گفت: بعد از ۴۰ سال مبارزه در سه جبهه نفاق داخلی، تکفیر و دفاع مقدس سردار خوش درخشید و در نهایت مزد خود را با شهادت گرفت.

قاسمی با بیان اینکه انتقام خون سردار شهید یک حقی است که همه گروههای مقاومت برای خود محفوظ می دانند، افزود: جهان اسلام قطعا انتقام می گیرد و دشمن از کارش پشیمان می شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41492
  • دیدگاه‌ها برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود/ شیطان بزرگ نماد مقاومت را به شهادت رساند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.