• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

سومین اقامتگاه بومگردی تویسرکان افتتاح شد

  • کد خبر : 163637
  • 06 شهریور 1401 - 23:19
سومین اقامتگاه بومگردی تویسرکان افتتاح شد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از افتتاح سومین اقامتگاه بومگردی در این شهرستان خبر داد. اسحاق ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: ظهر امروز یکشنبه، سومین اقامتگاه بوم گردی تویسرکان با عنوان عمارت بومگردی آرتیمان در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان، فرماندار شهرستان […]

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از افتتاح سومین اقامتگاه بومگردی در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: ظهر امروز یکشنبه، سومین اقامتگاه بوم گردی تویسرکان با عنوان عمارت بومگردی آرتیمان در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان، فرماندار شهرستان و تعدادی از رئوسای ادارات افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰ متر مربع با ظرفیت چهار اتاق و ۲۰ تفر ساخته شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان افزود: ۲۵ میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری این پروژه بوده که پنج میلیارد ریال آن از محل تسهیلات اشتغال روستایی و با عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و برای چهار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

ترکاشوند عنوان کرد: پیش از این دو اقامتگاه بومگردی دیگر در شهرستان به بهره برادری رسیده بود و تا پایان سال جاری نیز دو اقامتگاه دیگر، یکی در محله زرهان و دیگری در محله باغات سرابی به بهره برادری می رسد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=163637
  • دیدگاه‌ها برای سومین اقامتگاه بومگردی تویسرکان افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.