• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

سه پروژه گردشگری در شهرستان ملایر افتتاح شد

  • کد خبر : 130560
  • 07 مهر 1400 - 9:18
سه پروژه گردشگری در شهرستان ملایر افتتاح شد

هم‌زمان با هفته گردشگری سه طرح مختلف در شهرستان ملایر بااعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در حاشیه بهره‌برادری از طرح‌های گردشگری شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری سه طرح در این راستا درر شهرستان […]

هم‌زمان با هفته گردشگری سه طرح مختلف در شهرستان ملایر بااعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در حاشیه بهره‌برادری از طرح‌های گردشگری شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری سه طرح در این راستا درر شهرستان ملایر افتتاح شد.

وی افزود: برای اولین بار در شهرستان ملایر در حوزه گردشگری کشاورزی دو طرح باغ گردشگری زمرد و باغ گردشگری دکتر جلیلی به بهره‌برادری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با شاره به ظرفیت ویژه ملایر در بخش کشاورزی و انگور بیان کرد: امروز نوع جدید از تأسیسات گردشگری در بخش کشاورزی در ملایر به بهره‌برادری رسید.

وی افزود: شکل‌گیری گردشگری کشاورزی می‌تواند در جلب و جذب گردشگران بسیار مؤثر باشد و با توجه به استعداد ملایر در این بخش امید است شاهد حضور افراد زیادی در این بخش باشیم.

مالمیر افزود: یکی از طرح‌های افتتاح‌شده امروز دارای قابلیت تحقیقاتی و پژوهشی که می‌تواند گردشگران خاص خود را جذب کند.

وی با اشاره به افتتاح یک سفره‌خانه سنتی در شهر ملایر اظهار کرد: این پروژه دریکی از بناهای قدیمی با معماری سنتی بااستعداد خاص سرمایه‌گذار افتتاح شد که طرح نیز به می‌تواند به رونق گردشگری شهرستان کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: سه طرح افتتاح‌شده در شهرستان ملایر برای ۷۸ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است و بیش از ۳۱ میلیارد تومان برای این طرح‌های سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات یکی از متقاضیان احداث هتل‌آپارتمان در شهرستان ملایر نیز بازدیدی از مجموعه انجام شد و قول مساعدی از ادارات متولی برای رفع مشکلات اخذ شد.

مالمیر بیان کرد: امید است با مهار بیماری کرونا گردشگری به مدار اصلی و ریل خوب خود بازگردد تا شاهد رشد بیشتر تأسیسات گردشگری در استان باشیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130560
  • دیدگاه‌ها برای سه پروژه گردشگری در شهرستان ملایر افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.