• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3
حادثه مرگبار در نهاوند؛

سه‌راهی فارسبان، شاهد حادثه مرگبار دیگری شد

  • کد خبر : 209735
  • 30 دی 1402 - 7:52
سه‌راهی فارسبان، شاهد حادثه مرگبار دیگری شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: براثر واژگونی خودرو در سه‌راهی روستای فارسبان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

علی کیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: توسط مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ واقع در سه‌راهی روستای فارسبان به این مرکز اعلام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه با توجه به لزوم به‌کارگیری تجهیزات نجات تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان یادمان امدادگر شهید نثاری به محل حادثه اعزام شد.

کیانی افزود: در این حادثه متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت نموده که پس از بکار گیری تجهیزات رهاسازی از خودرو خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.

وی گفت: همچنین سه مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

محور نهاوند به فیروزان و سه‌راهی روستای فارسبان ازجمله محورهای بسیار حادثه‌خیز نهاوند است که عملیات عمرانی تعریض و بهسازی این جاده هنوز به اتمام مرسیده است.

مردم درخواست‌ها و مطالبات متعددی مبنی بر ادامه پروژه ساماندهی سه‌راهی فارسبان و چاله‌هایی که برای تعریض این محور در شانه راه ایجاد و خطرآفرین شده و احتمال حادثه را تقویت کرده دارند.

پروژه ساماندهی سه‌راهی فارسبان بیش از یک ماه است که به دلیل جابجایی تیرهای برق در این مسیر و ادامه پروژه تعطیل و علی‌رغم مطالبات متعدد مردم برای ادامه کار هنوز اتفاقی نیفتاده است.

باوجود اقداماتی که در این مسیر انجام‌شده ولی مردم از مسئولان انتظار دارند هرچه زودتر تکلیف این محور و عملیات بهسازی آن مشخص شود تا دیگر شاهد حوادثی ازاین‌دست نباشیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209735
  • دیدگاه‌ها برای سه‌راهی فارسبان، شاهد حادثه مرگبار دیگری شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.