• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

سرمایه اصلی کشور ما، دختران و پسران برجسته و موفقند/ آسیب زدن به دختران نوجوان؛ اوج ناجوانمردی

  • کد خبر : 179369
  • 15 اسفند 1401 - 9:04
سرمایه اصلی کشور ما، دختران و پسران برجسته و موفقند/ آسیب زدن به دختران نوجوان؛ اوج ناجوانمردی

امام جمعه همدان اظهار کرد: در استان همدان جوانان موفق و برجسته بسیاری داریم که باید قدر آنها را بدانیم. به گزارش عصرهمدان؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان همدان گفت: یکی از شاخصه‌های جوان، داشتن نشاط و امید است. […]

امام جمعه همدان اظهار کرد: در استان همدان جوانان موفق و برجسته بسیاری داریم که باید قدر آنها را بدانیم.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان همدان گفت: یکی از شاخصه‌های جوان، داشتن نشاط و امید است. کسی که این انگیزه‌ها را در وجود خود احساس کند، هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او را بگیرد و سن تنها یک عدد است.

وی افزود: در استان همدان جوانان موفق و برجسته بسیاری داریم که باید قدر آنها را بدانیم.

آیت‌الله شعبانی اضافه کرد: جوانان بدانند در میدان مسابقه از موانع نترسند و فراموش نکنند که کسی به جز خود آنها این موانع را بر نخواهد داشت

وی جوان را اهل اندیشه دانست و با بیان اینکه جوان نباید متأثر از تفکرات دیگران باشد، تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال آن است که جوان ما را تضعیف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اجازه ندهید ذهن شما در اسارت دیگران قرار بگیرد، چرا که ذهن اسیر فقط به موانع فکر می‌کند، اما جوان موفق برای برطرف کردن همان موانع می‌اندیشد.

امام جمعه همدان عنوان کرد: امروز زمان آن است که ظرفیت‌های خود را پیدا کنید و در مسیر تقویت آن قدم برادرید.

آیت الله شعبانی اظهار کرد: سرمایه اصلی کشور، نفت و معدن نیست، بلکه دختران و پسران ما گوهرهایی هستند که می‌توانند ارزش افزوده برای کشور ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه امیدواریم فرزندان ما از شر دشمنان در امان باشند، ماجرای مسمومیت‌های اخیر، یک حرکت ناجوان‌مردانه و محکوم است، گفت: انسان باید ناجوانمرد باشد که به دختران نوجوان آسیب بزند، این کار خلاف وجدان انسانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179369
  • دیدگاه‌ها برای سرمایه اصلی کشور ما، دختران و پسران برجسته و موفقند/ آسیب زدن به دختران نوجوان؛ اوج ناجوانمردی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.