• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

ساماندهی و نظارت بر بازار گوشت قرمز، از مطالبات به حق مردم/ آیا تصمیمات دستوری بر تنظیم قیمت‌ها تاثیرگذار است؟

  • کد خبر : 179005
  • 09 اسفند 1401 - 9:20
ساماندهی و نظارت بر بازار گوشت قرمز، از مطالبات به حق مردم/ آیا تصمیمات دستوری بر تنظیم قیمت‌ها تاثیرگذار است؟

این روزها در همدان تأمین گوشت قرمز به یکی از دغدغه‌های اصلی برای شهروندان تبدیل شده است. به گزارش عصرهمدان؛ این روزها تامین گوشت قرمز که همواره سهم ثابتی در سبد غذایی مردم داشته، به دغدغه اصلی برای شهروندان تبدیل شده است و قیمت‌ها به حدی افزایش یافته که درصد کمی از مردم توانایی تهیه […]

این روزها در همدان تأمین گوشت قرمز به یکی از دغدغه‌های اصلی برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ این روزها تامین گوشت قرمز که همواره سهم ثابتی در سبد غذایی مردم داشته، به دغدغه اصلی برای شهروندان تبدیل شده است و قیمت‌ها به حدی افزایش یافته که درصد کمی از مردم توانایی تهیه آن را دارند.

به گفته مسئولان جهادکشاورزی، قیمت آن مصوب شده اما این قیمت‌ها از سوی قصابی‌ها رعایت نشده و گوشت را با قیمت بیشتر از آنچه مصوب شده عرضه می‌کنند.

با توجه به اینکه استان همدان یکی از قطب‌های دامپروری در کشور است، انتظار می‌رود مسئولان در این راستا تمهیدات لازم را در زمینه نظارت و کنترل انجام بدهند.

به دنبال پیگیری و اعلام قیمت‌ها با اکبر سپهری، رئیس اتحادیه قصابان همدان به گفتگو پرداختیم که وی اعلام کرد تنها سخنگوی سازمان جهادکشاورزی باید نرخ را اعلام بفرمایند! این در حالی است که آقای سخنگو نیز پاسخگو نبوده و اعلام کردند بازنشست شده اند.

توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در همدان

ابوالفضل اینانلو، مدیر کل امور دام و پشتیبانی جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: یکی از وظایف امور دام و پشتیبانی استان تنظیم بازار فرآورده و نهاده های دامی است.

وی افزود: براساس نیاز کشور یک سری از کالای اساسی ذخیره سازی می‌شوند که زمانی بازار نیاز دارد از آن لوازم وارد بازار کنیم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان ادامه داد: ستاد تنظیم بازار کشور مجوز توزیع گوشت گوساله و گوسفندی را به جهاد کشاورزی داد که از نیمه دوم دی ماه توزیع آن را شروع کرده ایم.

وی تاکید کرد: طی دو مرحله ۵۲۰ تن سهمیه گوشت قرمز به استان اعلام شد و هر سهمیه ای که ابلاغ می شود از دی ماه ۳۱۲ تن و ۲۰۸ تن ابلاغ و توزیع شد.

اینانلو گفت: شبکه توزیع ما فروشگاه های زنجیره ای معتبر اصناف منتخب تعاونی مسکن کارکنان و تعاونی مصرف کارگران و تعاونی روستایی است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179005
  • دیدگاه‌ها برای ساماندهی و نظارت بر بازار گوشت قرمز، از مطالبات به حق مردم/ آیا تصمیمات دستوری بر تنظیم قیمت‌ها تاثیرگذار است؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.