• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می شود/رمضان، قله تاریخ همدان

  • کد خبر : 151328
  • 09 اردیبهشت 1401 - 16:48
رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می شود/رمضان، قله تاریخ همدان

حمیدرضا حاج بابایی اظهار کرد گفت؛ جهان امروز در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و این رژیم مثل یخ هر روز آب می شود. به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خطبه های پیش از نماز جمع هروز قدس همدان اظهار داشت؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی را نباید سیاه […]

حمیدرضا حاج بابایی اظهار کرد گفت؛ جهان امروز در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و این رژیم مثل یخ هر روز آب می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خطبه های پیش از نماز جمع هروز قدس همدان اظهار داشت؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی را نباید سیاه نمایی کنیم و جهاد تبیین راه بیاندازیم، امروز باید پشتیبان نظام باشیم.

وی افزود؛ وقتی صدها رادیوی بیگانه از صبح تا شب در گوش مردم علیه رهبری و نظام تبلیغ منفی می کنند، معلوم است که چه ملت بزرگی داریم که توجهی نمی کنند.

وی با بیان اینکه آزمایش الهی قطعی است گفت: نه یکبار و دوبار بلکه هرروز از صبح تا شب آزمایش الهی است، از صبح تا شب عاشورا امام حسین بارها آزمایش شد و هر لحظه سربلندتر بیرون آمد.

حاج بابایی امام حسین را قله تاریخ و شهادت دانست و گفت؛ میلیونها جوان در کشور داریم که مدافع انقلاب اسلامی هستند که وقتی شهید شدند آنهارا شناختیم و در حال حاضر چنین افرادی داریم که گمنام هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران در عملیات رمضان۷۰۰ شهید و جانباز تقدیم کرد گفت؛ صدام همدان را بمباران کرد و رمضان قله تاریخ همدان است چرا که هزار شهید در این واقعه دادیم.

وی افزود؛ امروز وقتی یک دولت مردمی در ایران روی کار آمده، باید تلاش کنیم کارها پیش رود چرا که رئیس جمهور با تمام وجودش تلاش می کند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151328
  • دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی مثل یخ هر روز آب می شود/رمضان، قله تاریخ همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.