• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
نظر مردم ملایر درباره طوفان الاقصی؛

رژیم صهیونیستی توان جبران اثرات طوفان الاقصی را ندارد

  • کد خبر : 201109
  • 24 مهر 1402 - 12:09
رژیم صهیونیستی توان جبران اثرات طوفان الاقصی را ندارد
قطعاً رژیم صهیونیستی توان پاک‌کردن اثرات طوفان الاقصی را ندارد و هر روز به نابودی این رژیم منحوس نزدیک‌تر می‌شویم.

به گزارش عصر همدان؛ یکی از اصلی‌ترین خبرهای روز جهان مسئله عملیات طوفان الاقصی و پس از آن حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه است.

یکی از مباحث اصلی که این روزها در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود شهادت کودکان مظلوم فلسطینی است که نشان از میزان ظلم صهیونیستم‌ها است.

حمله وسیع و بی‌سابقه فلسطین به مناطق اشغالی آن‌قدر سریع و برق‌آسا بود که حتی برخی از نظامیان و افراد اسرائیلی فرصت پوشیدن لباس‌هایشان را نداشتند.

توصیف رهبری از این اقدام فلسطینیان و شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل‌ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود. در محافل مختلف مردمی نیز بحث جنگ غزه از مهم‌ترین مسائل مطرحی است و بیشتر افراد جامعه اخبار مربوط به این جنگ را پیگیری می‌کنند.

* حمله فلسطین یک شکست بزرگ برای رژیم کودک کش صهیونیستی بود

علی تکلو در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این روزها اخبار فلسطین را پیگیری می‌کنم، اظهار کرد: یکی از صحنه‌های تلخ این روزها برای همه است.

وی افزود: حمله فلسطین به رژیم صهیونیستی واقعه بی‌سابقه بود و یک شکست بزرگ برای رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

تکلو بیان کرد: در اخبار و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی دیده شد که مردم شهرک‌نشین صهیونیستی چگونه در بیابان‌ها پا به فرار گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: همان گونه که رهبری بیان کردند اثرات این حمله غیرقابل‌ترمیم است؛ یعنی آنها نمی‌توانند از عواقب این شکست چشم‌پوشی کنند.

تکلو گفت: اگر اسرائیل به غزه حمله زمینی کند قطعاً شکستی بزرگ‌تر می‌خورد و این امر غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

* قدرت رژیم غاصب صهیونیستی پوشالی است و یک بزرگ‌نمایی مجازی است

حمید محمدی یکی از جوانان ملایری است که در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: حمله فلسطین به رژیم صهیونیستی هیمنه آنان را فروریخت.

وی افزود: در فضای همیشه از اسرائیل به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی دنیا یاد می‌شد که کسی توان مقابله با آن را ندارد؛ اما فلسطینی‌ها و مردم غزه این قدرت را در هم کوبیدند.

محمدی تصریح کرد: این اقدامات فلسطینیان نشان داد که قدرت رژیم غاصب صهیونیستی پوشالی است و یک بزرگ‌نمایی مجازی است.

وی گفت: گنبد آهنین کلمه‌ای بود که بارها درباره نفوذناپذیری آن مطلب عنوان شده است؛ اما در طوفان الاقصی دیده شد که چگونه موشک‌های فلسطینی‌ها بر سر نظامیان اسرائیلی فرود می‌آمد.

این جوان ملایری گفت: آثار این حمله فلسطین سال‌ها سال برای رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند و نمی‌توانند آن را پاک کنند.

* طوفان الاقصی هیمنه امنیتی و سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی را فرو شکست

مجید سعیدی یکی دیگر از جوانان ملایری است که در گفتگو با خبرنگار ما تأکید کرد: طوفان الاقصی همچون طوفانی بزرگ بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد.

وی افزود: هر طوفانی عواقبی دارد که باید سال‌های سال کارکرد که بتوان اثرات آن را از بین برد و قطعاً طوفان الاقصی هم اثرات غیر قابل ترمیمی برای اسرائیل دارد.

سعیدی گفت: طوفان الاقصی هیمنه امنیتی و سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی را فرو شکست و نشان داد که قدرتی که به آن می‌بالند پوچ است.

وی گفت: اسرائیل بعد از ضربه شدیدی که خورد یکبار دیگر ماهیت خود را نشان داد و یکبار دیگر روی به کشتار کودکان و زنان بیگاه غزه آورده است.

سعیدی گفت: قطعاً رژیم صهیونیستی توان پاک‌کردن اثرات طوفان الاقصی را ندارد و هر روز به نابودی این رژِم منحوس نزدیک‌تر می‌شویم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201109
  • دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی توان جبران اثرات طوفان الاقصی را ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.