• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

رونمایی مستند “از خشت تا بهشت” در اسدآباد+تصاویر

  • کد خبر : 130538
  • 07 مهر 1400 - 9:14
رونمایی مستند “از خشت تا بهشت” در اسدآباد+تصاویر

با نامگذاری سال ۱۴۰۰ در اسدآباد به نام شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور و در راستای شناساندن و معرفی این شهیدان، مستندی با عنوان ” از خشت تا بهشت” با موضوع روایت زندگی شهیدان جمور رونمایی شد. به گزارش عصرهمدان؛ ظهر روز سه شنبه ۶ مهرماه با حضور جانشین معاونت ستاد کل تحقیقات نیروهای مسلح […]

با نامگذاری سال ۱۴۰۰ در اسدآباد به نام شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور و در راستای شناساندن و معرفی این شهیدان، مستندی با عنوان ” از خشت تا بهشت” با موضوع روایت زندگی شهیدان جمور رونمایی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ظهر روز سه شنبه ۶ مهرماه با حضور جانشین معاونت ستاد کل تحقیقات نیروهای مسلح کشور، خانواده معظم شهیدان جمور و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد مستند “از خشت تا بهشت” روایتی از زندگی شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

این مستند که با همکاری سپاه و دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی به عنوان دبیرخانه تولید محتوای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۱ ساخته شده، زندگی شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور را با پرداختن به ویژگی های شخصیتی و رفتاری و گفتاری این شهیدان روایت کرده است.

در این مستند مهربانی، گذشت، فداکاری، دست و دلبازی، از خودگذشتگی، دستگیری از نیازمندان، عشق به ولایت، خودساختگی، ایمان و اعتقاد به خدا، اتحاد و برادری، در خط مقدم بودن به تصویر کشیده شده بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130538
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی مستند “از خشت تا بهشت” در اسدآباد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.