• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
6
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند تاکید کرد:

روز پر حادثه در محورهای نهاوند با ۳ تصادف و ۱۹ مجروح

  • کد خبر : 195235
  • 06 شهریور 1402 - 14:02
روز پر حادثه در محورهای نهاوند با ۳ تصادف و ۱۹ مجروح
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند از وقوع سه فقره تصادف در جاده‌های این شهرستان با ۱۹ مجروح خبر داد.

حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند، اورژانس شهرستان چندین ماموریت انجام داد.

وی اظهار داشت: در یکی از این حوادث در محور نرسیده به روستای ملوسان، یک سمند دچار واژگونی شد که کد عملیاتی پایگاه طائمه  به محل اعزام شد.

سیف ادامه داد: پس از بررسی مصدومان که ۴ نفر بودند، عوامل اورژانس درخواست کد کمکی از مرکز کردند که متعاقب آن ۳ کد از ۳ پایگاه شهید حیدری، فیروزان و میانده تویسرکان به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: مصدومان این حادثه که دچار شکستگی فمور و مهره کمر شده بودند، توسط ۴ کد به بیمارستان علیمرادیان انتقال یافتند.

وی به دومین حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: در این حادثه در سه‌راهی تقاطع روستای طائمه، ۳ خودرو پژو پارس، پژو ۴۰۵ و تیبا دچار حادثه شدند که این حادثه ۶ مصدوم داشت.

سیف عنوان کرد: در این حادثه کدهای عملیاتی پایگاه طائمه، فیروزان و شهید حیدری به محل اعزام شدند و مصدومین را بعد از اقدامات درمانی به بیمارستان علیمرادیان انتقال دادند.

مسئول فوریت‌های نهاوند به سومین حادثه اشاره کرد و گفت: این تصادف در سه‌راهی روستای زرامین به شهر گیان اتفاق افتاد که یک سمند با پراید شاخ به شاخ شدند که ۹ مصدوم داشت.

سیف ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو کد پایگاه گیان و ستارگان حیات به بیمارستان علیمرادیان انتقال یافتند.

همچنین در حادثه‌ی دیگری در تصادف بامداد امروز، خودرو سمند با موتور سیکلت در ورودی روستای دهفول برخورد کرد که به گفته شاهدان عینی متاسفانه راننده موتور سیکلت در این حادثه جان باخته است.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195235
  • دیدگاه‌ها برای روز پر حادثه در محورهای نهاوند با ۳ تصادف و ۱۹ مجروح بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.