• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
رئیس هیئت نظارت شهرستان همدان:

رعایت امانت‌داری در مراحل اخذ رای ضرورت دارد

  • کد خبر : 207735
  • 28 آذر 1402 - 20:11
رعایت امانت‌داری در مراحل اخذ رای ضرورت دارد
رئیس هیئت نظارت شهرستان همدان گفت: همه ما موظف هستیم در تمام مراحل اخذ رای نهایت امانت‌داری را رعایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛کریم مطهری موید، عصر امروز در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار همدان در شعب انتخابات، اظهار داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در انتخابات، باید قانون را معیار قرار دهیم.

وی افزود: همه ما موظف هستیم در تمام مراحل اخذ رای نهایت امانت‌داری را مدنظر داشته باشیم.

رئیس هیئت نظارت شهرستان همدان با بیان اینکه آراء مردم حق‌الناس است، تصریح کرد: ما به عنوان کسانی که مسئولیت اجرائی انتخابات را بر عهده داریم باید خیلی دقت کنیم.

مطهری موید با اشاره به حضور نماینده فرماندار در پای شعب اخذ رای، عنوان کرد: مسئولیت اصلی در شعب بر عهده نماینده فرماندار بوده و چند نفر هم از طرف هیئت نظارت بعنوان ناظر در آنجا حضور خواهند داشت.

وی به تعامل کامل نماینده فرماندار و ناظر مسئول در این صندوق‌ها اشاره کرد و افزود: اگر مورد تخلفی در شعب دیده شد ، ناظر وظیفه دارد آن را به نماینده فرماندار تذکر داده و اگر موضوع حل نشد در نهایت بدون هیچ‌گونه درگیری به ناظر مسئول اطلاع دهد.

رئیس هیئت نظارت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه ناظر مسئول تنها نیروی نظارتی است، گفت: عوامل اجرائی نیز بر عهده نماینده فرماندار است.

مطهری موید بر رعایت عفاف و حجاب عوامل نماینده فرماندار در شعب اخذ رای تاکید کرد و ادامه داد: اگر کسی این مسئله را رعایت نکرد، نماینده فرماندار موظف است که با این مورد برخورد کرده و به او تذکر بدهد.

وی با بیان اینکه هیچ احدی حق دخالت در عملیات اخذ رای را ندارد، افزود: فقط کسانی که حکم بازرسی دارند، فقط حق نظارت را دارند.

رئیس هیئت نظارت شهرستان همدان یادآور شد: هیچ کس حق تبلیغ در محوطه و داخل شعب را نداشته و با خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207735
  • دیدگاه‌ها برای رعایت امانت‌داری در مراحل اخذ رای ضرورت دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.