• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
نماینده اسبق اسدآباد در مجلس تاکید کرد:

سکوت رسانه‌های مسموم در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 200981
  • 23 مهر 1402 - 8:11
سکوت رسانه‌های مسموم در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی
نماینده اسبق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دریدن شکم مادران حامله در سرزمین‎های اشغالی از سوی صهیونیست‌ها که رسانه‌های خبری مسموم آن جنایات را به سمع جهانیان نمی‌رساند، گفت: خون‌بهای شهیدان مقاومت در غزه و فلسطین، قطعاً افول قدرت آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیست خواهد بود و این خون‌بها آنان را متزلزل و به زیر خواهد کشید.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به تجاوز رژیم جنایتکار اسرائیل به فلسطین، گفت: ۷۵ سال است این رژیم زورگو و غاصب سرزمین‌های فلسطینیان را اشغال کرده و به این ملت مظلوم ظلم می‌کند، آن‌چنان که این ظلم‌ها در خاطر و ذهن آنان نقش بسته است.

نماینده اسبق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فلسطینی‌ها تنها دفاع‌شان استفاده از سنگ بوده و امروز که به برکت مسیر احیاء قرآن، اسلام و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه شرایطی مهیا شده که با استفاده از سلاح و ادوات از خود دفاع کنند، واکنش آنان علیه رژیم غاصب اصولی، درست و به حق است، البته براساس همه آموزه‌های اخلاقی، انسانی و حقوق بشر است.

وی گفت: کجای دنیا سراغ دارید که به سرزمین، کشور و خانه‌ای حمله بشود، دفاعی صورت نگیرد، بنابراین طبیعی است که با اشغال سرزمین فلسطینی‌ها، آنان به دفاع برخیزند.

رنجبرزاده با بیان اینکه دفاع فلسطینی‌ها به هر شکلی که انجام بشود، عین حقیقت و حقوق آنان است، افزود: فلسطینی تاکنون مظلوم واقع شده بودند و نمی‌توانستند که از خود دفاع کنند، حال که امروز برای بیرون راندن دشمن خود از سرزمین‌شان شرایط مهیا است، حق آنان است که دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه اگرچه اقدامات صهیونیست‌ها بسیار خصمانه‌تر، دردمنشانه و جنگل‌وار انجام می‌شود، افزود: امروز آمار شهدای کودکان و زنان فلسطینی بی‌دفاع، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌های این کشور نشان از جنایت رژیم اسرائیلی دارد.

نماینده اسبق اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهای خون‌ غزه‌ای‌ها و فلسطینی‌ها نه تنها باید در رژیم صهیونیستی بلکه در کل قدرت‌هایی مورد حمایت این رژیم هستند، داده شود، اذعان کرد: خون‌بهای شهیدان مقاومت در غزه و فلسطین، قطعاً افول قدرت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود و این خون‌بها آنان را متزلزل و به زیر خواهد کشید.

وی با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی که یک روز شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند، امروز در تعقیب و گریز کوچه‌های سرزمین‌های اشغالی هستند و دنبال پناهگاه می‌گردند، افزود: این قدرت و عظمت اسلام است و عین دفاع و قدرت است، کسانی که غیر از این شعار می‌دهند، سرمست اقدامات ظالم و کشتار هستند و عقلشان را از دست داده و به نوعی زوال عقل شده‌اند، آنان دفاع مشروع فلسطین را با داعشیانی مقایسه می‌کنند که دست پروده خودشان بودند.

وی گفت: هیچگاه فراموش نمی‌شود که صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی فلسطین، شکم مادران حامله را می‌دریدند و جنین‌ها را بیرون می‌آوردند، البته اسناد این اقدامات بی‌رحمانه وجود دارد، ولی رسانه‌های خبری مسموم است و این جنایات به سمع جهانیان نمی‌رسد، امید داریم که بزودی زود حقوق فلسطینیان به آنان برگردانده شود و با غظمت و عزت در سرزمین مادری زندگی کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200981
  • دیدگاه‌ها برای سکوت رسانه‌های مسموم در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.