• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود

  • کد خبر : 130739
  • 08 مهر 1400 - 9:20
رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود. به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان با […]

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای استان، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز را مرهون خون شهدا هستیم و شهدا رفتند تا مردم تحت لوای رهبری و اسلام زندگی خوب داشته باشند.

حاجی بابایی با بیان این که سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی انسان به تمام معنا بودند، تصریح کرد: در مکتب سلیمانی مسیر روشن تعالی و سعادت جامعه مشخص شده است.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش استان همدان در دفاع مقدس، گفت: این استان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی است و مردم شریف آن شایسته بهترین ها هستند.

حاجی بابایی با اشاره به شأن و جایگاه معلم در جامعه، گفت: نجات کشور در آموزش و پرورش است و معلمان با تربیت نیروی آگاه در دستگاه تعلیم و تربیت، آینده درخشان را برای کشور رقم می زنند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان این که لایحه رتبه بندی معلمان نیاز به جراحی دارد تا معنای واقعی خود را داشته باشد، افزود: رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130739
  • دیدگاه‌ها برای رتبه بندی معلمان تعریف مشخص دارد و تمام معلمان را شامل می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.