• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ

  • کد خبر : 146600
  • 15 اسفند 1400 - 9:08
دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ

در آستانه هفته منابع طبیعی رئیس اداره منابع طبیعی کبودراهنگ به اتفاق تعدادی از کارکنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه هفته منابع طبیعی رئیس اداره منابع طبیعی کبودراهنگ به اتفاق تعدادی از کارکنان با حضور در دفتر نماینده ولی […]

در آستانه هفته منابع طبیعی رئیس اداره منابع طبیعی کبودراهنگ به اتفاق تعدادی از کارکنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه هفته منابع طبیعی رئیس اداره منابع طبیعی کبودراهنگ به اتفاق تعدادی از کارکنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابوالقاسم علی ویردی ضمن اشاره به فعالیتها و وظایف سازمانی منابع طبیعی یکی از نیازهای اساسی حفاظت منابع طبیعی را مشارکت مردم و حمایت مسئولین دانسته و خواستار حمایت ایشان و کمک به فرهنگ سازی منابع طبیعی شدند .

در ادامه نیز حجت الاسلام نقی باقری ضمن تشکر از فعالیت اداره منابع طبیعی با بیان آیات و روایات در باب اهمیت منابع طبیعی اظهار کرد : حفظ و حراست از منابع طبیعی و جنگل ها یک وظیفه عمومی است.

وی به نقش کلیدی منابع طبیعی در برآوردن اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و اهتمام مردم و مسئولین شهرستان در حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی را خواستار شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146600
  • دیدگاه‌ها برای دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.