• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1

دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا

  • کد خبر : 98900
  • 14 دی 1399 - 8:32
دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا

در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار به پرهیز از عادی انگاری وضعیت شهرستان در شیوع کرونا تاکید شد و دورهمی ها و جمع های خانوادگی مهمترین عامل در شیوع بیماری عنوان شد. به گزارش عصر همدان، ظهر امروز کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار با حضور مدیران و مسئولین ادارات […]

در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار به پرهیز از عادی انگاری وضعیت شهرستان در شیوع کرونا تاکید شد و دورهمی ها و جمع های خانوادگی مهمترین عامل در شیوع بیماری عنوان شد.

به گزارش عصر همدان، ظهر امروز کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار با حضور مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای مرتبط به ریاست فرماندار بهار تشکیل جلسه داد.

فرماندار بهار در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص وضعیت شهرستان در خصوص بیماری کرونا اظهار داشت: شهرستان بهار پس از موج سوم کرونا با مدیریت مطلوب و همکاری مردم شریف جزء اولین شهرستان ها در استان بود که از وضعیت نارنجی به زرد تغییر یافت.

وی گفت: با توجه به انجام برنامه گام چهارم مبارزه با کووید ۱۹ و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از مردم شریف درخواست می کنیم با عوامل اجرای این برنامه همکاری داشته باشند.

محمد به نشان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار نیز ضمن تشکر از همکاری و مساعدت اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی و همراهی مردم بزگوار بهار در عبور از موج سوم بیماری کرونا طی سخنانی اظهار داشت: حفظ وضعیت موجود در کاهش ابتلا و موارد مثبت بیماری کرونا بسیار مهم و سخت است و از مردم شریف در خواست می کنسم همچنان نسبت به مراعات پروتکل های بهداشتی،استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی ها اقدام نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهار از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک نیروهای بسیجی ،هلال احمر و داوطلبین مردمی خبر داد و هشدار داد: در صورت عادی انگاری وضعیت از سوی مردم و عدم رعایت مسائل بهداشتی مجددا شاهد رشد این ویروس منحوس خواهیم بود.

وی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی تست کرونا در کلیه مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی انجام می گیرد.

دکتر اندامی رئیس مرکز بهداشت بهار نیز در این جلسه به تشریح وضعیت بیماری کرونا در شهرستان پرداخت و گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۵۵ تیم رهگیری،۶ تیم مراقبت، ۱۴ تیم نظارتی و ۹۰ تیم حمایتی در این طرح در سطح شهرستان سازماندهی شده اند.

اندامی یادآور شد: دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی بیشترین عامل آمار ابتلا به بیماری کرونا می باشد.

محمدرضا صادقی رئیس اداره دامپزشکی بهار نیز در این جلسه از واکسیناسیون ۶۵۰۰۰ راس دام سنگین و سبک علیه تب مالت خبر داد.

در این جلسه همچنین وضعیت مشکلات آب روستایی و شاخص کاهش مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال و برنامه مراقبت از سالمندان و میانسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98900
  • دیدگاه‌ها برای دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.