• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

دفاع و فریاد سیدجمال برای عدالتخواهی بود/عده ای اشک تمساح در دفاع از مردم اوکراین جلوی دوربین ها می ریزند!

  • کد خبر : 147042
  • 19 اسفند 1400 - 9:53
دفاع و فریاد سیدجمال برای عدالتخواهی بود/عده ای اشک تمساح در دفاع از مردم اوکراین جلوی دوربین ها می ریزند!

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه دفاع و فریاد سیدجمال برای عدالت خواهی بود، گفت: امروز عده ای اشک تمساح در دفاع از مردم اوکراین جلوی دوربین ها می ریزند اما آیا مردم یمن شخصیت ندارند؟ آیا مرگ کودکان فلسطینی دل انسانها را به درد نمی آورد؟ آیا تفاوتی بین مردم آسیانشین با اوکراین وجود […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه دفاع و فریاد سیدجمال برای عدالت خواهی بود، گفت: امروز عده ای اشک تمساح در دفاع از مردم اوکراین جلوی دوربین ها می ریزند اما آیا مردم یمن شخصیت ندارند؟ آیا مرگ کودکان فلسطینی دل انسانها را به درد نمی آورد؟ آیا تفاوتی بین مردم آسیانشین با اوکراین وجود دارد؟ چه فرقی بین کودکان و سالخوردگانی که در عراق و سوریه و یمن در زیر آوارها می مانند؟ این همان شکافی است که دشمنان ما بین مردم ایجاد می کند، شکاف طبقاتی و اختلافات را دامن می زنند، بی عدالتی می کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد، سیدجمال الدین اسدآبادی را مردی اسلامخواه، شجاع و مبارز خواند و اظهار کرد: بدون تردید او سلسله جنبان نهضتهای صد ساله اخیر است که بیدارسازی در کشورهای اسلامی را آغاز کرد، دردهای اجتماعی مسلمین را با واقع بینی خاصی بازگو کرد، راه اصلاح و بازگشت به اسلام و در واقع حلول مجدد روح اسلام واقعی را به کار گرفت.

وی با بیان اینکه سیدجمال دستهای نامرئی و مرئی استعمارگران را در نفاق افکنی ها مذهبی و غیر مذهبی می‌دید و ورود می‌کرد، افزود: او جبران عقب ماندگی مسلمانان را در بازگشت به اسلام، قرآن، و در ذیل آن بیداری اسلامی وحدت مسلمانان می‌دانست.

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به دیدگاه‌های سیدجمال الدین اسدآبادی در موضوعات مختلف، به فرمایشات رهبر انقلاب و شهید مطهری در خصوص این شخصیت مصلح بیدارگر پرداخت و گفت: رهبر معظم وی را کسی دانست که برای اولین بار بازگشت به اسلام را مطرح کرد‌.

وی بااشاره به وصایای شهیدان سردار قهاری‌سعید، محمدرسول رضایی، گفت: نسل امروز باید به هویت، گذشتگان و افتخاراتی چون سیدجمال ببالند و بدانند اگر از این بزرگان و تفکر آنان غفلت شود، دشمنان ما را می‌بلعند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد به جنگ بین اوکراین و روسیه اشاره کرد و گفت: امروز عده ای اشک تمساح جلوی دوربین ها در دفاع از مردم اوکراین می ریزند اما آیا مردم یمن شخصیت ندارند؟ آیا مرگ کودکان فلسطینی دل انسانها را به درد نمی آورد؟ آیا تفاوتی بین مردم آسیانشین با اوکراین وجود دارد؟ چه فرقی بین کودکان و سالخوردگانی که در عراق و سوریه و یمن در زیر آوارها می مانند؟ این همان شکفی است که دشمنان ما بین مردم ایجاد می کند، شکاف طبقاتی و اختلافات را دامن می زنند، بی عدالتی می کنند.

وی با بیان اینکه دفاع  فریاد سیدجمال برای عدالت خواهی است، افزود: افتخار ما این است که بزرگانی چون سیدجمال و امام خمینی ره داریم که فریاد عدالتخواهی سر دادند و لحظه ای مقابل استکبار سر خم نکرد. این روش رسول اکرم ص است که با دوستان باید دوست با دشمنان اسلام باید با تمم غیرت ایستادگی کرد.

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: مسیر و راه امام راحل و سیدجمال را رهبر معظم انقلاب پیش گرفته و افتخار می کنیم که رهبری شجاع در این کشور حکومت می کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147042
  • دیدگاه‌ها برای دفاع و فریاد سیدجمال برای عدالتخواهی بود/عده ای اشک تمساح در دفاع از مردم اوکراین جلوی دوربین ها می ریزند! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.