• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
دادستان همدان تاکید کرد:

دفاع مقدس، نبض تپنده انقلاب برای تثبیت روحیه مقاومت ملت

  • کد خبر : 198012
  • 30 شهریور 1402 - 9:09
دفاع مقدس، نبض تپنده انقلاب برای تثبیت روحیه مقاومت ملت
دادستان همدان گفت: برای برون رفت از مشکلات باید به باورهای عمیق اسلامی ـ انقلابی خود رجوع کنیم که چگونه در دوران دفاع مقدس آن مقاومت شکل گرفت و امروز نیز جهادگرانه آن نوع اندیشه را در بطن جامعه با فرهنگ سازی و تبیین نهادینه سازیم.
به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ حسن خانجانی موقر با تبریک ویژه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به ملت ایران به ویژه هم استانی های عزیز، گفت: دفاع مقدس نبض تپنده انقلاب برای تثبیت روحیه مقاومت، تبلور وحدت، یکپارچگی و صمیمیت درونی یک ملت و نماد ایستادگی آنان در برابر دنیای کفر بود، مقاومت عظیمی که هنوز قطره قطره غیرت آن دریای گسترده در رگ های مردمان این خاک جاری است.
وی با اشاره به منویات اخیر امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه عده ای دفاع مقدس را تحریف می کنند، عده ای شبهه می کنند و عده ای دیگر درباره آن دروغ صریح می گویند؛ اظهار کرد: همان گونه که رهبر انقلاب تأکید دارند برای مقابله با این گونه موارد، تبیین یک ضرورت است، باید هر یک از ما آنچه که بر ملت در دوران دفاع مقدس گذشته را به درستی درک و کشف کنیم و بعد در انتقال آن به نسل جوان کوتاهی نکنیم.
دادستان همدان افزود: اگر آن راز و رمزهای موفقیت دوران دفاع مقدس که توسط نوجوانان و جوانان و به فرماندهی هم آنان به سرانجام رسید بی هیچ کم و کاستی در اختیار جوانان امروز قرار دهیم، بی تردید شاهد رشد آن روحیه جهادی برای حل مشکلات کشور خواهیم بود.
خانجانی موقر تصریح کرد: اگر روزی با کمترین امکانات و اطلاعات نظامی جوانان ما توانستند در برابر دنیای غرب و شرق بایستند، امروز نیز با توکل و تفکر و رفتن به سمت عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی توأم با ارتقای اندیشه استکبارستیزی می توانند از پس مشکلات برآیند به شرط آن که با نَفَس شوم تبلیغات رسانه های غرب گرفتار خود تحقیری نشویم.
وی تأکید کرد: آن روز ملت ما توانست و امروز نیز می تواند؛ تنها باید به باورهای عمیق اسلامی ـ انقلابی خود رجوع کنیم که چگونه مقاومت شکل گرفت و امروز نیز جهادگرانه آن نوع اندیشه را در بطن جامعه با فرهنگ سازی و تبیین نهادینه سازیم.
دادستان همدان افزود: اگر می خواهیم بدانیم آن تفکر انقلابی و جهادی چگونه عامل پیروزی غیور مردان این سرزمین در برابر جنایتکاران در دوران دفاع مقدس شد، باید به سراغ وصیت نامه و سیره رفتاری و عملی شهدا برویم و بیشتر با خصوصیات آنان آشنا شویم، چرا که آشنایی با سیره شهدا خود یک تبیین در مسیر شناخت آزادگی و ارایه دهنده راهکاری عملی برای برون رفت از مشکلات است.
انتهای پیام/ز
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198012
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس، نبض تپنده انقلاب برای تثبیت روحیه مقاومت ملت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.