• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2

دعوت دختر وزنه برادر نهاوندی به اردوی تیم ملی/ پیام نهاوند؛ نماینده استان در لیگ کشوری فوتسال

  • کد خبر : 135135
  • 23 آبان 1400 - 8:54
دعوت دختر وزنه برادر نهاوندی به اردوی تیم ملی/ پیام نهاوند؛ نماینده استان در لیگ کشوری فوتسال

سلیمان جوانمردی از دعوت دختر نوجوان وزنه برادر نهاوندی به اردوی تیم ملی و قهرمانی تیم فوتسال نهاوند در رقابت های استانی و راهیابی به رقابت‌های کشوری خبر داد. سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: عسل کدخدایی وزنه‌برادر نوجوان نهاوندی که سابقه چندین بار دعوت و عضویت در […]

سلیمان جوانمردی از دعوت دختر نوجوان وزنه برادر نهاوندی به اردوی تیم ملی و قهرمانی تیم فوتسال نهاوند در رقابت های استانی و راهیابی به رقابت‌های کشوری خبر داد.

سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: عسل کدخدایی وزنه‌برادر نوجوان نهاوندی که سابقه چندین بار دعوت و عضویت در اردوی تیم ملی وزنه برادری جمهوری اسلامی ایران را دارد با دعوت رسمی رئیس فدراسیون وزنه‌برادری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی اظهار داشت: این اردو تا ۱۵ آذرماه در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: این ورزشکار خوش آتیه نهاوند یکی از نخبگان ورزشی است که می تواند برای کشور افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که خانم کدخدایی به دست آورده قطعا آینده درخشانی در انتظار این وزنه برادر با اخلاق خواهد بود.

جوانمردی اظهار داشت: با تغییرات انجام شده در هیئت و قرار گرفتن آقای کاکاوند در راس هیئت وزنه‌برادری شهرستان این رشته ورزشی در نهاوند به روزهای اوج خود باز می گردد.

تیم فوتسال پیام نهاوند قهرمان استان همدان شد

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تیم فوتسال جوانان پیام نهاوند با مربیگری اویس حمیدی توانست در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جوانان استان همدان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ تیم فوتسال رادان تویسرکان را مغلوب کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت ها در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد،

ادامه داد: با این قهرمانی نماینده نهاوند موفق شد به مسابقات فوتسال قهرمانی کشور راه پیدا کند و نماینده استان شود.

جوانمردی در پایان گفت: باید با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر زمینه حضور قدرتمندانه این جوانان را در رقابت های کشوری فراهم کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135135
  • دیدگاه‌ها برای دعوت دختر وزنه برادر نهاوندی به اردوی تیم ملی/ پیام نهاوند؛ نماینده استان در لیگ کشوری فوتسال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.