• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

دشمن پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده/تحرک اقتصادی و تولید داخلی، لازمه ی خنثی کردن تحریم‌ها

  • کد خبر : 145505
  • 02 اسفند 1400 - 8:38
دشمن پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده/تحرک اقتصادی و تولید داخلی، لازمه ی خنثی کردن تحریم‌ها

عباس بهرامی‌مشعوف با بیان اینکه ۲۳ سال است که دشمن مدل بی اعتبارسازی نهادهای انقلابی را پیش گرفته، گفت: شرطی کردن اقتصاد و دست به دامان مذاکره شدن اشتباه بزرگ محاسباتی است، دشمن هم پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده این درحالی است که ما دستاوردهای بزرگی در این انقلاب داریم. عباس […]

عباس بهرامی‌مشعوف با بیان اینکه ۲۳ سال است که دشمن مدل بی اعتبارسازی نهادهای انقلابی را پیش گرفته، گفت: شرطی کردن اقتصاد و دست به دامان مذاکره شدن اشتباه بزرگ محاسباتی است، دشمن هم پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده این درحالی است که ما دستاوردهای بزرگی در این انقلاب داریم.

عباس بهرامی‌مشعوف، یک فعال سیاسی در اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تبیین دو راهبرد و مسیر دشمن برای مواجه با نظام جمهوری اسلامی از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: اولین راهبرد دشمن ایجاد فاصله مردم با نظام است که به دو صورت انجام می‌شود، اول در بخش اقتصادی و و دوم هم در بی اعتبارسازی نسبت به نهادهای حافظ انقلاب؛

وی با بیان اینکه حدودا” از سال ۸۳ این هدف دشمن در بی اعتبارسازی های بازوهای توانمند جمهوری اسلامی مورد توجه و تأکید رهبری بوده، افزود: ایشان بارها فرمودند که دشمن به دنبال از کار انداختن بازوهایی است که به عنوان تنظیم کننده سلامت جامعه اسلامی است.

۲۳ سال است که دشمن مدل بی اعتبارسازی نهادهای انقلابی را پیش گرفته

یک فعال سیاسی در اسدآباد بی اعتبارسازی مدلی است که دشمن ابتدا در شوروی سابق پیاده کرده، افزود: حدود ۲۳ سال است که دشمن این مدل را به شکل های مختلف با هدف قرار دادن نهادهای مانند شورای نگهبان، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، بیت رهبری، سپاه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در کانون حمله دشمن این مجموعه ها چون برای حفظ نظام جمهوری اسلامی مهم و تضمین کننده مسیر انقلاب و سلامت جمهوری هستند، بیشترین تهاجم و لجن پراکنی‌ها به آنها به شکل های مختلف انجام می‌شود.

بهرامی‌مشعوف با اشاره به اینکه دشمن امروز میلیاردها دلار برای فاصله میان مردم و حاکمیت و زدن نهادهای انقلابی و بی اعتبارسازی آنها هزینه می‌کند، افزود: راهبرد دیگر دشمن برای رسیدن به اهداف خود فشار اقتصادی است که برای خنثی سازی اهداف دشمن تلاش درونی و و داخلی یکی از راه حل‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه عمده کار خنثی کردن تحریم ها باید از طریق تحرک اقتصادی و تولید داخلی صورت بگیرد، افزود: امروز دشمن روی مسائل اقتصادی، سفره و لقمه، مسکن و شغل مردم سرمایه گذاری می‌کند، از طرف دیگر در نظام جمهوری اسلامی حمایت از پابرهنگان و مستضعفان جزء شعارهای انقلاب است.

شرطی کردن اقتصاد و دست به دامان مذاکره شدن اشتباه محاسباتی است

یک فعال سیاسی در اسدآباد اجرای عدالت اجتماعی را یکی از اهداف مهم انقلاب دانست و افزود: بد است که ما استکبار را نفهمیم، هیاهوی دشمن را نفهمیم و چندین سال است که زندگی مردم، سفره و اقتصاد مردم را به مذاکرات گره زده ایم و برنامه ریزی برای سامان دادن به اقتصاد را رها کرده ایم. این درحالی است که رهبر معظم بارها بر مسئله تولید داخلی تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه اقتصاد را شرطی کنیم و بدون توجه به ظرفیتهای داخلی به مذاکره وصل کنیم، اشتباه محاسباتی بزرگی است، باید در عرصه اقتصاد مسائل کوچک و بزرگ در کشور را شناسایی و برای حل آن اولویت بندی کنیم و گام برادریم ، البته این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در دولت مردمی و مجلس انقلابی نهفته است.

دشمن پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده

بهرامی‌مشعوف با بیان اینکه شاید استثناست که امروز هماهنگی بین سه قوای سران قضایی، مقننه و مجریه را می بینیم، افزود: کم کردن شکاف فقر و غنا و اجرای عدالت بسیار مهم است.

یک فعال سیاسی در اسدآباد یادآور شد: ما هزاران دستاورد انقلاب داریم که در طی این ۴۳ سال در عرصه های مختلف صورت گرفته ولی دشمن پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده و روی آن سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: دولتمردان باید همت کنند با برنامه ریزی بلند و کوتاه مدت مشکلات را پیش بگیرند، همانطور که در حوزه واکسیناسیون در کوتاه مدت موفق بودیم و یا همتی که در تخریب و آزادسازی ساخت و سازهای به سرعت سامان گرفت، در حوزه اقتصادی هم می‌توان با برنامه مدت و کوتاه مدت کارها را پیش برد.

لزوم تدوین نظام جامع اخذ مالیات و حذف حقوق های لاکچری

بهرامی‌مشعوف با بیان اینکه نیاز است که یک نظام جامع اخذ مالیات تدوین شود، مانند خیلی از کشورها که بر اساس مالیات مدیریت می‌شوند، افزود: چگونه می شود که این همه فرار مالیاتی باشد، ماشینهای میلیارد و خانه های چند صد میلیاردی داشته باشیم اما شاهد شکاف بی فقرا و ثروتمندان باشیم.

وی با تأکید بر ایجاد و تدوین یک نظام جامع برای پرداختی به کارکنان دولت، گفت: حقوق های لاکچری و نجومی موجب نارضایتی مردم شده است که می‌طلبد در این زمینه با ایجاد سازمان جامع آن را اجرا کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145505
  • دیدگاه‌ها برای دشمن پاشنه آشیل جمهوری اسلامی را در مشکلات اقتصادی دیده/تحرک اقتصادی و تولید داخلی، لازمه ی خنثی کردن تحریم‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.