• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
7
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ همدان:

دشمن بدنبال چند قطبی کردن جامعه است

  • کد خبر : 203372
  • 14 آبان 1402 - 7:51
دشمن بدنبال چند قطبی کردن جامعه است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ همدان گفت: هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی و بی‌هنجاری در جامعه، چند قطبی کردن جامعه است.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه مردم ایران از بصیرت ویژه‌ای برخوردار هستند، اظهار داشت: مردم دشمنان خود و اسلام را می‌شناسند، این باعث شده است تا خیلی از مسائل را شناسایی و هدف دشمنان را تشخیص دهند.

وی افزود: علیرغم تبلیغات و هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان در جهت همراه کردن مردم با خود، مردم فهیم ما با دشمن شناسی که داشتند، این فتنه را نقشه برآب کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی و بی‌هنجاری در جامعه، چند قطبی کردن جامعه بود و این شگردی بود که می‌خواست مردم جامعه و اعضای خانواده‌ها را نسبت به همدیگر، بدبین کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌همدان تصریح کرد: این موضوع را در روز ۱۳ آبان، با حضور پرشور خود یکبار دیگر هم به منصه حضور خواهند گذاشت، و انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی، به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همراه با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی درست رعایت حجاب، در استان پیشگام بوده است، اذعان داشت: در این زمینه نشست‌های مکرری برای هم اندیشی در رابطه با حل مسئله با حضور مسئولین استانی انجام شده است.

وی به صحنه کشاندن و حضور مردم برای حفظ تقیّدات مذهبی، توجه ویژه به ارزش‌های دینی و تقویت هنجارهای اجتماعی را معیار و ملاک مناسبی برای اشاعه فرهنگ عفاف وحجاب، دانست و ادامه داد: در این مجموعه در همه این زمینه‌ها فعالیت‌های فراوانی را انجام داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌همدان در خصوص برخورد و جلوگیری از آزادی بی حد و حصر زنان بی‌حجاب در جامعه، نحوه برخورد با آنها و چگونگی تدبیر برای کاهش این ناهنجاری‌های رفتاری در سطح جامعه، عنوان کرد: ما تابع قانون بوده و متناسب با مُرّ قانون با مردم برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: امروز دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی بدنبال حل این معضل بوده و برطبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، در زمینه رفع معضل بی‌حجابی ورود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند رعایت حجاب جزء ضروریات دین است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم اما برای مهار این مشکل اساسی ما در نهایت تابع قانون هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌همدان یادآور شد: برای برخورد با بدحجابی و کم‌حجابی، بر اساس مصوبه ۴۲۷، شورای انقلاب فرهنگی، ۲۴ دستگاه عهده‌دار این مسئله هستند، که باید بومی‌سازی و سازماندهی شود تا به مرحله اجراء درآید.

وی در پایان در پاسخ به سوال چگونگی تبیین حجاب در جامعه و ایجاد جذابیت بصری، فکری این مسئله، عنوان کرد: در این زمینه هماهنگی امور دستگاه‌های فرهنگی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی به عهده شورای هماهنگی است و تبیین حجاب در حیطه ماموریت خود تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203372
  • دیدگاه‌ها برای دشمن بدنبال چند قطبی کردن جامعه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.