• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

دشمن اغتشاشات را در جنگ رسانه ای با اولویت روایت اول پیش برد /اغتشاشات در یک نگاه شبیه ترور های کور منافقین در اول انقلاب بود

  • کد خبر : 170084
  • 20 آبان 1401 - 13:37
دشمن اغتشاشات را در جنگ رسانه ای با اولویت روایت اول پیش برد /اغتشاشات در یک نگاه شبیه ترور های کور منافقین در اول انقلاب بود

سردارزهرایی در خطبه های پیش از نماز جمعه گفت ؛ در فضای مجازی باید بهتر عمل کنیم چرا که در کل در نبرد رسانه‌ای خوب عمل نکردیم. به گزارش عصر همدان :سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر همدان گفت: افتخار می کنم در جمع نمازگزاران شهر […]

سردارزهرایی در خطبه های پیش از نماز جمعه گفت ؛ در فضای مجازی باید بهتر عمل کنیم چرا که در کل در نبرد رسانه‌ای خوب عمل نکردیم.

به گزارش عصر همدان :سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر همدان گفت: افتخار می کنم در جمع نمازگزاران شهر همدان حضور دارم.

وی افزود؛ اوضاع اغتشاشات و فتنه صهیونیستی عربی که در ایران اسلامی رقم خورد، و مردم خط خود را از اغتشاشگران جداکردند.

وی ادامه داد؛ بنابراین فریب خوردگان استکبار جهانی مجبور به خشونت‌هایی بدون نتیجه و کور علیه انقلاب اسلامی شدند.

سردار زهرایی با بیان اینکه این اغتشاشات در یک نگاه شبیه ترورهای کور منافقین در اول انقلاب است گفت؛ دشمن در جنگ شناختی ترکیبی همه جانبه به دنبال این است که تمدن نوین اسلامی را واژگونه جلوه دهد.

وی تاکید کرد؛ پدیده واقعی انقلاب در میدان ها دیده می‌شود و در میدان های جهادی بسیجیان که همیشه پا در رکاب هستند و همچنین در تجمع مردم انقلابی در ۱۳ آبان که خروش مردم علیه استکبار جهانی بی نظیر بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود؛ دشمن با ابزاری مثل فضای مجازی توانست در این سه سال کرونا از غفلت مسئولین سو استفاده کند و جوانان را فریب دهد.

وی ادامه داد؛ دشمن در اغتشاشات جنگ رسانه ای اولویت روایت اول جنگ را پیش برد و با ابزاری همچون مارپیچ سکوت توانست جوانان را در فضای مجازی فریب دهد.

سردارزهرایی تاکید کرد؛ در فضای مجازی باید بهتر عمل کنیم چرا که در کل در نبرد رسانه‌ای خوب عمل نکردیم.

گاهی به اسم عدالت طلبی ظلم هایی به افراد می شود

آیت الله شعبانی در خطبه های نماز جمعه گفت؛ داشتن بصیرت و توجه به مسایل سیاسی از مصادیق بارز تقواست.

وی افزود؛ نسبت و نوع تعامل حاکمیت و دولت با مردم از نظر اسلام مبتنی بر عدل وانصاف است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد؛ حضرت علی (ع) در نهج البلاغه حقوقی را برای مردم و حقوقی را برای حاکمیت تعریف می کند، همچنان که مردم حق دارند باقی جامعه نیز حق دارند.

وی گفت؛ هیچ مسلمانی اهل تفرقه نیست چرا که وحدت و اتحاد عظمت را ایجاد می کند، چرا که تفرقه و شکاف اجتماعی عظمت جامعه را به خطر می اندازد.

جامعه‌ای که کتاب نخواند حوادث را تجربه می‌کند/کاشف الکل، فیلسوف، پزشک، ریاضیدان، ستاره شناس ما روحانی بودند/منفعت وجود روحانی کمتر از پزشک نیست

حجت‌الاسلام علی سیاح، امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۰ آبان ماه، شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری گناهان، به نامگذاری هفته کتاب و کتابخوانی در ۲۴ آبان اشاره کرد و گفت: متأسفانه میزان مطالعه کتاب در جامعه و بین مردم کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه هرکس و جامعه ای کتاب و تاریخ گذشته را مطالعه نکند و نداند، قطعا آن را تجربه خواهند کرد، افزود: امروز جهالت بعضی جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی و سیاسی آنقدر است که آنان را به خیابان می کشانند، درحالی که با خواندن تاریخ کشورهای مختلف می‌توان به بسیاری مسائل پی برد.

امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به هجمه دشمن به روحانیت، سپاه، انتظامی که امنیت را مدیون آنان هستیم، گفت: هر شغلی منفعتی دارد، اگر پزشک نباشد، درد مردم به مخاطره می افتد، اگر کشاورز و دامدار نباشد تولید و اقتصاد در کشور می‌خوابد، و اما اگر روحانیت نباشد چه اتفاقی می افتد، شغل طلبگی هم منافعی در جامعه دارد، مثلا از زمانی که نوزادی دنیا می آید، اذان و اقامه در گوش او گفته می شود تا زمانی که فرد می‌میرد و با انجام امور دینی به خاک گذاشته میشود، با مسائلی لست که توسط روحانیت آموزش داده می شود.

وی بابیان اینکه امروز اگر پزشکی در جامعه وجود دارد و پز آن را می‌دهیم، ثمره کار یک روحاتنی به نام بوعلی سینا است، افزود: البته که کاشف الکل، زکریای رازی، خوارزمی ریاضیدان و جغرافیدان، خواجه نصرالدین طوسی، فیلسوف و ستاره شناس، شیخ بهایی بزرگترین معمار اصفهان، شاعرانی چون حافظ و سعدی و مولانا همه روحانی بودند.

سیاح با تأکید بر اینکه جایگاه روحانیت در جامعه شیعه بالاست، افزود: به همین دلیل دشمن میداند کجا را هدف قرار دهد.

وی بااشاره به اینکمه دشمن نقطه قوتهای مردم را میداند و چه شده یک بسیجی که مدافع حریم نوامیس است، جوانان ایرانی به اینجا برسند که چنین آشوبی انجام دهد، افزود: این فتنه انگیزی ها ریشه تاریخی دارد و در قرآن به ان اشاره شده است.
امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره دشمنی های دشمن در تاریخ اسلام و علیه امامان ، گفت: امروز تفکرات اینترنشال سعودی در جامعه خود را نمایش می دهد و اعتماد به رسانه خودی را گرفته اند. آنقد دروغ زیاد شده که راه تشخیص از راستگویی را گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امروز تاریخ در حال تکرار شدن است و همچنان دشمنی علیه دین اسلام وجود دارد، تنها این اسامی دشمنان است که از معاویه، ابوسفیان، یزید و شمر تغییر کرده است.
سیاح بااشاره به ترور ۱۷ هزار شهید توسط منافقین، گفت: روباهان مکار امروز با دست کومله و دمکرات جامعه را خاک و خون کشیدند و ندای زن زندگی ازادی سر می دهند، در عروسی کومله ۶ نفر از بسیجیان زیر ۱۴ سال را جلوی پای عروس قربانی می کنند، اینها آیا دفاع ازحقوق زن را دارند؟! بعضی منافقین را نمیشناسند.

دشمنان با ایران قوی و عزتمند مخالف هستند/ مردم با آگاهی و بصیرت جلوی توطئه دشمنان را گرفتند
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در دوران دفاع مقدس مقاومت ما بود که دشمن را که از ما قوی تر بود به زانو درآورد و الان هم هرجا مقاومت کردیم موفق بودیم.
وی اظهار داشت: امام راحل حقیقتا به مردم ایمان  داشت و هرجا لازم بوده مردم هم حضور داشته اند و مسئولان باید قدر این همراهی مردم را بدانند و برای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش کنند و هرچقدر هم کار کنند جواب خوبی های این مردم را نخواهند داد.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن با تمام توان و به صورت ترکیبی به میدان آمد ولی با فهم و بصیرت مردم این توطئه عظیم خنثی شد.
وی ادامه داد: مردم با آگاهی خود جلوی این توطئه بزرگ را گرفتند و باید بدانیم دشمنان با ایران قوی مخالف هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام مغیثی گفت: در این زمان که دشمنان می خواستند ما را با اغتشاشات سرگرم کنند ولی کارهای بزرگی انجام دادیم که از جمله پرتاب ماهواره بر و ساخت موشک جدید و دیگر کارها بود که فرمانده کل سپاه امروز به بخشی از این اقدامات اشاره کرد.وی ادامه داد: دشمنان دیدند که همانطور که در جنگ سخت مقاومت کردیم و پیروز شدیم و در جنگ نرم هم که مانند جنگ احزاب بود و همه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را نابود کنند ولی به یاری خدا و هوشیاری مردم، دشمنان شکست خورده اند.
امام جمعه نهاوند اظهار داشت: مطالبه مردم در شرایط حاضر برخورد شدید با اغتشاشاگران و کسانی است که به مردم و به بیت المال ضربه زده اند.
وی به آزمایش موشک ماهواره بر جدید کشور اشاره کرد و گفت: پیام آزمایش این موشک جدید این است که با وجود تحریم ها و انواع توطئه ها ولی انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد و امروز در دنیا قدرتمند و قوی است.

 

امام جمعه موقت شهرستان بهار:
مشکل اصلی کشور ما حس فقر و ناامیدی است؛ تاخود فقر و ناامیدی

حجت الاسلام علی اصغر زارعی:دشمنان ما چنان باقدرت رسانه به اراده خودشان بر ما القا میکندتا امت و مردم ما را به یک عده انسان ناامید، مایوس وناراضی تبدیل کنند واگر ما خودمان داشته هایمان را باور نکنیم، هر چقدر هم کشور قوی و توانمند باشیم، باز دشمن کار خود را میکند.

امام جمعه موقت شهرستان بهار با دعوت همگان به پرهیزکاری و رعایت تقوای الهی
در باب اتفاقات اخیر اظهار کرد: یکی از پیشرفتهایی که در این دوره رخ داد، و با حضور اغتشاشات دیده نشد ورود جمهوری اسلامی ایران به عرصه تولید موشک های قاره پیما بود، چیزیکه دشمنان و حتی خود مردم ایران حتی تصورش هم نمیکردند که جمهوری اسلامی در شرایط کنونی بتواند به چنین تکنولوژی دست پیدا کند.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ جامعه ماخود تحقیری است که با نصب العین قرار دادن رسانه های خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای خودمان را نمیبینیم که هر کشور دیگری در شرایط کشور ما به چنین تکنولوژی دست پیدا میکرد،قطعا و یقینا در دنیا صدا میکرد، اما متاسفانه خود ما حتی متوجه این دستاورد بزرگ و داشته هایمان نیستیم.

حجت الاسلام زارعی اذعان کرد: درست است که مشکلات وجود دارد اما ای کاش در کنار نواقص این توانمندی ها را ببینیم، چه بسا انسان اگر خواسته یا ناخواسته روی مشکلات زندگی متمرکز شود چنین انسانی، از داشته های زندگی هم لذت نخواهد برد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما چنان باقدرت رسانه به اراده خودشان بر ما القا میکندتا امت و مردم ما را به یک عده انسان ناامید، مایوس وناراضی تبدیل کنند واگر ما خودمان داشته هایمان را باور نکنیم، هر چقدر هم کشور قوی و توانمند باشیم، باز دشمن کار خود را میکند.

امام جمعه موقت شهرستان بهار افزود: آیا از خودتان پرسیدید که کشورهای به اصطلاح پیشرفته مثل آمریکا و روسیه که توانمند درحوزه نظامی هستند، و چین و ژاپن که از نظر اقتصادی وپیشرفت کردند؛ چگونه و با چه شرایطی به این تکنولوژی رسیده اند،
این در صورتی است که مملکت ما ایران در این چهل و سه سال تحریم بود، و با بدترین موانع رشد کرد، چرا جوانان و مردم ما این را نمیبینند و کشور را تحقیر میکنند.

حجت الاسلام زارعی گفت: مشکل اصلی کشور ما حس فقر و ناامیدی است تاخود فقر و ناامیدی، اگر مشکل کشور ما اقتصادی است چرا در این اغتشاشات شعار اقتصادی سر ندادند، اگر بدنبال مسئله اقتصاد بودند دردشان نان بود جرا شعار( نان، زندگی، آزادی) سر ندادند، چند درصد از اغتشاشگران گلایه و شعار و اعتراضشان اقتصادی بود؟ بعضی ها تعبیرشان از این اغتشاشات جنبش فواحش است، قطعا طراحان اغتشاشات و تحریک کنندگان پشت پرده دنبال جنبش فواحش هستند.

وی نیز گفت: مگر انقلاب کردن و عوض کردن رژیم به این سادگی هاست، تغییر رژیم نیاز به مبارزان انقلاب و شهیدانی دارد که زنده زنده پوشتشان را برای بدست آوردن کدرمزهای قورت داده شده میکندند اما صدایشان در نمی آمد، نه این اغتشاشگرانی که با یک تشر همه چیز را بر ملا میکنند، جوانان دارند خود را قربانی خواسته های منافقان میکنند وجدیدا عمامه پرانی هم مدل جدیدشان است، این عمامه کفن ماست، و لباس شهادت ماست، با پراندن این عمامه قطعا به جایی نمیرسید، این لباس، لباس شیخ فضل الله نوری است، که بالای دار رفت ولی دست از آرمان خود نکشید، لباس شهید ثانی، شهید اول و شهید ثالث است.

حجت الاسلام زارعی اظهار کرد: ما در حق انقلاب کوتاهی کردیم، انقلاب خود را خوب معرفی نکردیم، برخی از جوانان فریب خورده ما نمی دانند با چه میجنگند و همانند عروسک خیمه شب بازی، دارند بازیشان میخورند،آیا کسانی که اقدام به انداختن عمامه روحانیون میکنند میدانند که دنبال چه هستند یا به چه کسی خدمت میکنند؟حوزه های علمیه ما و روحانیت با خلع لباس کردن های رضا خان عقب نکشیدند و همچنان محکم ایستادند، هزار سال است روحانیت شیعه بدترین شکنجه ها را تحمل کرده و محکم ایستاده و در طول انقلاب پیشتاز بوده، و در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین شهید را داده
و حالا به خیال خام خود ناجوان مردانه با سطح درک و شعور پایین با عمامه انداختن روحانیون میخواهند چه کار کنند! مطمئن باشید این اتفاقات هم مثل اتفاقات دیگر تمام میشود و این انقلاب پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه طی این ۴۳ سال منافقان و سلطنت طلبان و رادیو منافقان، اینترنشنال و … هر سال ادعا میکنند که آخرین فصل رژیم است گفت: به این احمق ها بگوئیدکسانیکه این وعده‌ها را میدادند به فرموده مقام معظم رهبری”خوراک مار و مور شدند” و
این انقلاب مانده و خواهد ماند تا بدست صاحب اصلی خود خواهد رسید، مهم این است که بدانیم ما کجای این انقلابیم و چه میزان از بار انقلاب را بر دوش داریم، وامنیت امروز ما بخاطر خون شهدایی چون شهید حسن تهرانی مقدم هاست که آرمان بلندشان نابودی اسرائیل بود و ما باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.

در پایان نیز با اشاره به گزارش مختصر درباره حوزه علمیه شیخ محمد بهاری(ره) گفت: با کمک خیرین در حوزه علمیه کارهای بزرگی اتفاق افتاده که جزو بهترین حوزه های علمیه استان همدان است، امسال حوزه علمیه بهار محل برگزاری “میثاق طلبگی” طلاب ورودی کل حوزه های علمیه امسال استان همدان بود و به لحاظ ساختمانی و جذب طلبه پیشرفت های زیادی داشتیم و با قوت و قدرت به جلو میرویم تا آثار و برکات این حوزه نمایان خواهد شود.

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170084
  • دیدگاه‌ها برای دشمن اغتشاشات را در جنگ رسانه ای با اولویت روایت اول پیش برد /اغتشاشات در یک نگاه شبیه ترور های کور منافقین در اول انقلاب بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.