• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
4

دست یاری آموزش و پرورش اسدآباد برای تربیت نسلی در طراز انقلاب

  • کد خبر : 162835
  • 31 مرداد 1401 - 9:07
دست یاری آموزش و پرورش اسدآباد برای تربیت نسلی در طراز انقلاب

سجاد محمدی‌شمیم با تأکید بر مردمی سازی آموزش و پرورش برای تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، گفت: رابطه‌ مدرسه و اجتماع را فرآیند تعاملی و مداوم است که چنانچه شکل مشارکت آگاهانه را به خود گیرد، باعث اثر بخشی و کارآیی بیشتر مدارس می‌شود. سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتوگو با […]

سجاد محمدی‌شمیم با تأکید بر مردمی سازی آموزش و پرورش برای تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، گفت: رابطه‌ مدرسه و اجتماع را فرآیند تعاملی و مداوم است که چنانچه شکل مشارکت آگاهانه را به خود گیرد، باعث اثر بخشی و کارآیی بیشتر مدارس می‌شود.

سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتوگو با خبرنگار عصرهمدان؛ آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی در ساخت جامعه سالم و پویا، و مدارس به عنوان خط مقدم جبهه‌ی تعلیم و تربیت متعلق به این نهاد اجتماعی و در خدمت جامعه دانست و گفت: برای انجام صحیح رسالت این سازمان و برخورداری از حمایت اجتماع ملزم به برقراری رابطه‌ی مؤثر با جامعه است.

وی رابطه‌ مدرسه و اجتماع را فرآیند تعاملی و مداوم خواند که چنانکه شکل مشارکت آگاهانه را به خود گیرد، باعث اثر بخشی و کارآیی بیشتر مدارس می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تأکید کرد: بنابراین با برقراری رابطه‌ای اثر بخش مدرسه و اجتماع می‌توان ذهن مردم را نسبت به آموزش و پرورش، و موقعیت مدارس و اهمیت آن روشن کرد.

وی جلب مشارکت های مردمی را یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد دانست و گفت: بدون مشارکت خانواده ها نیل به اهداف تعلیم و تربیت میسر نخواهد شد.

محمدی شمیم با تأکید بر تحکیم رابطه خانواده و مدرسه با مردمی سازی آموزش و پرورش از همه دلسوزان، مردم آگاه و دغدغه مند، نهادها، سازمان ها، اصحاب رسانه، مسئولین در راستای تربیت نسل شایسته و در طراز انقلاب اسلامی دست یاری طلبید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162835
  • دیدگاه‌ها برای دست یاری آموزش و پرورش اسدآباد برای تربیت نسلی در طراز انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.