• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

در طول ۷ ماه، استان به ما یک ریال اعتبار ورزشی نداده!/هزینه‌های جاری اداره از جیب خودم است

  • کد خبر : 141923
  • 28 دی 1400 - 8:37
در طول ۷ ماه، استان به ما یک ریال اعتبار ورزشی نداده!/هزینه‌های جاری اداره از جیب خودم است

مهدی صمدپناهی با بیان اینکه اکثر تأسیسات ورزشی اماکن ورزشی اسدآباد دچار نقص فنی است، گفت: در طول ۷ ماه خدمت بنده علی رغم مکاتبات متعدد و پیگیری حضوری و شفاهی سازمان ورزش و امور جوانان یک ریال نه اعتبار ورزشی و نه هزینه جاری به اداره ورزش شهرستان نداده است. مهدی صمدپناهی، رئیس اداره […]

مهدی صمدپناهی با بیان اینکه اکثر تأسیسات ورزشی اماکن ورزشی اسدآباد دچار نقص فنی است، گفت: در طول ۷ ماه خدمت بنده علی رغم مکاتبات متعدد و پیگیری حضوری و شفاهی سازمان ورزش و امور جوانان یک ریال نه اعتبار ورزشی و نه هزینه جاری به اداره ورزش شهرستان نداده است.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به وضعیت ورزش و مشکلات آن در شهرستان، اظهار کرد: در طی چند سال گذشته به خاطر نبود مدیریت پایدار، مدیران این اداره دستخوش تغییر تحولات به صورت ۶ ماه یکبار می شدند و همین ضررهای زیادی به ورزش زده است.

وی با بیان اینکه در طول مدیریتهای گذشته مدیران ورزش برنامه‌هایی داشته‌اند که نهایت کوتاه مدت بوده، افزود: در طول ۷ ماه خدمت بنده علی رغم مکاتبات متعدد و پیگیری حضوری و شفاهی سازمان ورزش و امور جوانان یک ریال نه اعتبار ورزشی و نه هزینه جاری به اداره ورزش شهرستان نداده است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد با بیان اینکه در طول این ۷ ماه با هزینه های شخصی و از جیب خودم اداره را مدیریت کرده‌ام، افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که وجود داشت، هیأتهای ورزشی فعالیت چندانی نداشتند و اعزام به مسابقات نبود.

وی ادامه داد: هزینه های جاری که از جیب خودم انجام شده، شامل اعزام ورزشکاران به مسابقات، لوازم‌التحریر برای اداره، سرکشی‌ها و برنامه های فرهنگی، خرید قند و چای، حتی هزینه بنزین برای تردد به همدان و اداره کل؛

صمدپناهی با اشاره به قطعی تلفن اداره ورزش و جوانان، گفت: دو ماه است که ما به دلیل قطعی تلفن شبکه دولت نداریم و با تلفن شخصی خود برای هماهنگی ها استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت شهرستان اسدآباد میزبان چند مسابقه استانی بوده و در روز جمعه این هفته نیز میزبان مسابقات لیگ والیبال و تکواندو است، گفت: باید هزینه برای ساماندهی مسابقات باشد که متأسفانه از سوی مسئولان شهرستانی یک ریالی به ما تزریق نشده و همین فعالیت را برای بنده نوعی سخت کرده است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد با بیان اینکه به دلیل قطعی شبکه دولت و مطلع نشدن از جلسات نتوانسته ام در جلسات حاضر شوم، گفت: اکثر تأسیسات ورزشی اماکن ورزشی دچار نقص فنی است و می‌خواهیم آنها را رفع کنیم، نیازمند اعتبار است و بیشتر اعتبارات اوراق مشارکت است که کسی حاضر به انجام چنین پروژه‌هایی نیست.

وی با اذعان اینکه ما با این وضعیت اداره ورزش شهرستان را تعطیل کنیم، بهتر است، افزود: البته با این وضعیت برای بنده هم ادامه فعالیت امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141923
  • دیدگاه‌ها برای در طول ۷ ماه، استان به ما یک ریال اعتبار ورزشی نداده!/هزینه‌های جاری اداره از جیب خودم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.