• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
رئیس هیئت دومیدانی شهرستان نهاوند خبر داد:

درخشش دوندگان نهاوندی در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 199416
  • 12 مهر 1402 - 8:42
درخشش دوندگان نهاوندی در مسابقات کشوری
رئیس هیئت دومیدانی شهرستان نهاوند گفت: ۳ نفر از دوندگان با استعداد این شهرستان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و صاحب گردان آویز شدند.

به گزارش عصر همدان، کرم سهرابی گفت: محسن سیف دونده آینده دار نهاوند مدال نقره مسابقات ماراتن کویر لوت ایران را صید کرد و توانست پا جای پای بزرگان ماراتن بگذارد.

وی افزود: این سری از مسابقات که در شهرستان شهداد استان کرمان در دل کویر لوت با حضور ۱۰۰ دونده از همه استان‌های کشور برگزار شد، دونده نهاوندی توانست با شایستگی تمام مدال نقره این سری از مسابقات را از آن خود کند.

سهرابی بیان کرد: همچنین سید محمدمهدی محسنی فر دونده دوی ۸۰۰ متر نهاوند توانست در مسابقات انتخابی استان خوش بدرخشد و با نظر کمیته فنی هیئت دوومیدانی استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور که روزهای پیش رو در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود راه پیدا کند و با بزرگان کشور به رقابت به پردازد.

رئیس هیئت دوومیدانی نهاوند اظهار داشت: در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان نهاوند محمد سلگی جوان مستعد و جویای نام و آینده دار نهاوندی توانست در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با شایستگی تمام در ماده پرش طول با رکورد ۶ متر و ۳۲ سانتی‌متر مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

وی در پایان گفت: هیئت دومیدانی نهاوند برای همه دونده جوان و با استعداد برنامه دارد و این موفقیت‌ها را هم به خانواده این ورزشکاران تبریک عرض می‌کنیم.

 

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199416
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دوندگان نهاوندی در مسابقات کشوری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.