• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

درخشش بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور

  • کد خبر : 179057
  • 09 اسفند 1401 - 10:37
درخشش بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: دختر ورزشکار نهاوندی دو مدال برنز مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور در اهواز را کسب کرد. سلیمان جوانمردی، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور بانوان در رده سنی بزرگسالان کشور با حضور استان های مختلف کشور […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: دختر ورزشکار نهاوندی دو مدال برنز مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور در اهواز را کسب کرد.

سلیمان جوانمردی، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور بانوان در رده سنی بزرگسالان کشور با حضور استان های مختلف کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهوازدر حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: تیم وزنه برادری بانوان استان همدان هم با ترکیب ۳ ورزشکار و با مربیگری خانم مریم سلگی همگی از شهرستان نهاوند در این مسابقات حضور پیدا کرد.

جوانمردی بیان کرد: در روز اول این دوره از رقابت ها خانم کیانا ترک بیات دختر وزنه برادر نهاوندی در وزن ۴۹ کیلوگرم توانست با مهار وزنه ۶۱ کیلو در دو ضرب و ۱۱۱ کیلو در مجموع بر سکوی سوم این وزن قرار بگیرد و صاحب ۲ نشان برنز شود.

وی افزود: کیانا ترک بیات همچنین در آذر ماه سال‌جاری در رده سنی جوانان توانسته بود ۳ مدال نقره کشوری را در مسابقات قهرمانی کشور در قزوین کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همچنین عسل کدخدایی دیگر وزنه برادر نهاوندی امروز به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه کیانا ترک بیات در حال حاضر در رده سنی جوانان و عسل کدخدایی در رده سنی نوجوانان می باشند ولی با انگیزه و شجاعت در این دوره از مسابقات و در رده سنی بزرگسالان شرکت کردند.

جوانمردی اظهار داشت: همچنین مهسا قیاسی دیگر وزنه برادر نهاوندی حاضر در این دوره از مسابقات به علت عدم ارسال به موقع مشخصات نامبرده توسط هیئت وزنه برادری استان به فدراسیون مربوطه نتوانست در مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179057
  • دیدگاه‌ها برای درخشش بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.