• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

خودرو ارزان که نشد هیچ گران هم شد! / آپشن فروشی بجای خودرو فروشی

  • کد خبر : 149097
  • 17 فروردین 1401 - 8:50
خودرو ارزان که نشد هیچ گران هم شد! / آپشن فروشی بجای خودرو فروشی

خودروسازان در جدول عرضه محصولات خود شاید در نگاه اول خودرو های جدید عرضه کرده باشند؛ اما با کمی بررسی، متوجه تکراری بودن خودرو ها ولی با آپشن های جدید خواهید شد. به گزارش عصر همدان، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ خبرگزاری ایسنا در خبر شماره(۱۴۰۰۱۲۲۳۱۸۷۷۵) آورده است: وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن […]

خودروسازان در جدول عرضه محصولات خود شاید در نگاه اول خودرو های جدید عرضه کرده باشند؛ اما با کمی بررسی، متوجه تکراری بودن خودرو ها ولی با آپشن های جدید خواهید شد.

به گزارش عصر همدان، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ خبرگزاری ایسنا در خبر شماره(۱۴۰۰۱۲۲۳۱۸۷۷۵) آورده است: وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن تشریح مسائل و مشکلات صنعت خودرو و توضیح در این حوزه، ‌به افزایش تولید ١.۵ برابری تیراژ تولید خودرو نسبت به سال ١۴٠٠ اشاره کرد و از کاهش ١۵ درصدی قیمت تمام شده خودروها از محل همین افزایش تولید خبر داد.

در این خبر آمده: سیدرضا فاطمی امین ضمن تاکید براینکه آنچه بسیار حائز اهمیت است، این است که یکبار مسائل صنعت خودرو تحلیل و بررسی و راه‌حل‌ها پیدا شود، گفت: راه‌حل‌ها باید با جدیت پیگیری شوند. در حوزه‌هایی همچون خودرو که به شدت نسبت به آن نقد وجود دارد، چنانچه برنامه‌های دقیق طراحی و با جدیت پیگیری شود، حتماً موفقیت حاصل خواهد شد.

وزیر صمت مباحث موجود در خودرو سازی کشور را در ارتقا کیفیت خودروها، شکاف عرضه و تقاضا و هجوم برای ثبت‌نام خودرو ، تحریم‌ها و مشکلات نقدینگی، تامین تراشه‌های الکترونیکی و ممنوعیت واردات خودرو عنوان کرد.

به گزارش عصر همدان، ایران خودرو در فروش فوق العاده مرحله ۳۵ خود در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ قیمت خودرو پژو پارس TU5 را نسبت به قیمت اعلام شده در اسفند ماه بیش از ۳۵ میلیون تومان گران کرده است.

این خودرو ساز در جدول عرضه محصولات خود شاید در نگاه اول خودرو های جدید عرضه کرده باشد اما با بررسی متوجه تکراری بودن خودرو ها ولی با آپشن های جدید خواهید شد.

ایران خودرو در مرحه ۳۵ فروش فوق العاده خود با فروش آپشن در خودرو های ۲۰۶ تیپ ۳، رانا پلاس و همچنین ۲۰۷i با سقف قرمز و افزایش قیمت، سعی در کسب درامد بیشتر از فروش را دارد.

در مقایسه خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچبک سقف شیشه ای نسبت به خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ آپشن های: سقف شیشه ای، ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی، شیشه بالابرهای برقی عقب، آینه های جانبی برقی با قاب همرنگ بدنه و سیستم تهویه اتوماتیک اضافه شده است که همین آپشن ها قیمت این خودرو را چیزی حدود ۳۱ میلیون تومان افزایش داده است.

 

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149097
  • دیدگاه‌ها برای خودرو ارزان که نشد هیچ گران هم شد! / آپشن فروشی بجای خودرو فروشی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.