• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

خواهران پومسه رو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند

  • کد خبر : 41318
  • 16 دی 1398 - 9:42
خواهران پومسه رو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند

خواهران همدانی فاطمه و عاطفه محمد علیزاده با پایان رقابت های آزاد کشوری تکواندو به اردوی تیم ملی پومسه زنان معرفی شدند. نایب رئیس هیات تکواندو استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان درخشش خواهران همدانی در مسابقات کشوری گفت: مسابقات آزاد کشوری پومسه (مرحله اول انتخابی تیم ملی) در گروه زنان، با […]

خواهران همدانی فاطمه و عاطفه محمد علیزاده با پایان رقابت های آزاد کشوری تکواندو به اردوی تیم ملی پومسه زنان معرفی شدند.

نایب رئیس هیات تکواندو استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان درخشش خواهران همدانی در مسابقات کشوری گفت: مسابقات آزاد کشوری پومسه (مرحله اول انتخابی تیم ملی) در گروه زنان، با حضور ۹۱ پومسه‌رو در دو بخش انفرادی استاندارد د و ابداعی برگزار شد .

راضیه خدابنده لو با اشاره به حضور ۳ بانوی همدانی در مسابقات کشوری افزود: عاطفه و فاطمه محمد علیزاده در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال شرکت کردند و سکینه رضایی در رده ۴۰ تا ۵۱ سال از همدان حضور داشتند که تکواندو همدان مثل همیشه توانست سکوهای نخست را کسب کند و در دو خواهر همدانی به مسابقات ورود به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با تاکید بر حضور پومسه رو های همدانی در اردوی تیم ملی گفت: افرادی که در اردوی تیم ملی حضور دارند با استاد فاطمه اسد پور و مربی گری مهسا مردانی تمرینات خود را در آکادمی فدراسیون تکواندو شروع می کنند.

انتهای پیام/ ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41318
  • دیدگاه‌ها برای خواهران پومسه رو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.