• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

خلاء تشکیلات فرهنگی باید در شهر بهار پر شود

  • کد خبر : 127180
  • 13 شهریور 1400 - 8:27
خلاء تشکیلات فرهنگی باید در شهر بهار پر شود

احسان قنبری اظهار کرد: سوابق درخشان مهندس مجیدی قطعا باعث این می شود که انتظارات زیادی از وی داشته باشیم و امیدواریم در مدت کوتاه منشا کارهای بزرگ در شهر بهار باشند. به گزارش عصرهمدان، فرماندار بهار در جلسه تودیع معارفه شهردار بهار با خیر مقدم به مدعوین از زحمات پرسنل خدوم شهرداری تقدیر و […]

احسان قنبری اظهار کرد: سوابق درخشان مهندس مجیدی قطعا باعث این می شود که انتظارات زیادی از وی داشته باشیم و امیدواریم در مدت کوتاه منشا کارهای بزرگ در شهر بهار باشند.

به گزارش عصرهمدان، فرماندار بهار در جلسه تودیع معارفه شهردار بهار با خیر مقدم به مدعوین از زحمات پرسنل خدوم شهرداری تقدیر و تشکر کرد و انتصاب مهندس مجیدی را به عنوان شهردار بهار به مردم بهار تبریک گفت و اظهار کرد: مهندس یاری دو سالی که پست شهرداری بهار را داشت با دلسوزی که به مردم داشت پیگیر امور بود و در پست جدید نیز امیدواریم با همراهی شهردار جدید پیگیر امور باشند.

احسان قنبری با تبریک انتصاب کسوت شهرداری بهار به مهندس مجیدی افزود: اعضای شورای شهربا توجه به سوابق درخشان مهندس مجیدی که بیش از ۲۰سال در کسوت شهرداری جورقان، فامنین، رزن، همدان منطقه ۱،۲و۳ و معاونت مهم شهرسازی و اداری مالی، غار علیصدر مشغول بودند، انتخاب بسیار خوبی داشته اند و قطعا این باعث این میشود که انتظارات زیادی از شهردار جدید داشته باشیم و امیدواریم در مدت کوتاه منشا کارهای بزرگ در شهر بهار باشند.

احسان قنبری با توجه به اینکه درمناطق مختلف شهر برخی از پروژه های نیمه تمام وجود دارد گفت: سعی میکنیم در روزهای آینده با بازدید از مناطق مختلف شهر مشکلات را پیگیری نماییم که ازجمله آن؛ جزیره شادی در ورودی شهر بهار است که به هر علتی راکد مانده که امیدورایم زودتر مشکلات مرتفع شود با حفظ منافع شهرداری به جریان بیفتد زیرا مردم بهار و استان و مسافرانی که در مسیر غرب کشور تردد دارند به این فضا نیاز دارند.

قنبری نیز خاطر نشان کرد: ورودی شهر بهار تا سال گذشته در سرزمین همدان بود به قول دوستان مرز تقسیمات شهری که خوشبختانه از سال قبل به محدوده شهر بهار افزوده شده؛ که خیلی ورودی زیبایی نیست و نیازمند تغییر در ورودی بهار و میدان بهار است و باید رفع حریم انجام شود و به ساخت و سازهای قدیمی این حریم رسیدگی شود و نیازبه المان های زیبا در پارکها و میادین داریم تا فضای شادی برای شهروندان ایجاد نماییم.

همچنین وی نبود سازمان و تشکیلات فرهنگی در شهرداری بهار را یکی از حلقه های مفقوده در شهرداری بهار عنوان کرد و تاکید کرد که خلا تشکیلات فرهنگی باید در این شهر پر شود.

و در پایان نیز به بحث ساماندهی مرقد آیت الله بهاری و اطراف آن نیز اشاره کرد که وجود شهدا در مرقد آیت الله بهاری از برکاتی است که شامل شهر بهار شده و باید فضای معنوی خوبی برای آن تدارک دیده شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=127180
  • دیدگاه‌ها برای خلاء تشکیلات فرهنگی باید در شهر بهار پر شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.