• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

خبرنگاران چشم بینا برای جامعه باشند/رسالت بزرگ اصحاب رسانه در شرایط تحریم و کرونا

  • کد خبر : 78934
  • 20 مرداد 1399 - 8:49
خبرنگاران چشم بینا برای جامعه باشند/رسالت بزرگ اصحاب رسانه در شرایط تحریم و کرونا

سرهنگ داود مهدوی گفت: رسانه ها به عنوان مهمترین عناصر مطالبه حقیقت و واقعیت باید در خط مستقیم مطالبه حقوق مردم باشند. سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه رزن در حاشیه گرامیداشت هفته ی خبرنگار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  با بیان اینکه مشکلات و خواست‌های مردم باید به مسئولین و حاکمیت منتقل شود، گفت: […]

سرهنگ داود مهدوی گفت: رسانه ها به عنوان مهمترین عناصر مطالبه حقیقت و واقعیت باید در خط مستقیم مطالبه حقوق مردم باشند.

سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه رزن در حاشیه گرامیداشت هفته ی خبرنگار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  با بیان اینکه مشکلات و خواست‌های مردم باید به مسئولین و حاکمیت منتقل شود، گفت: اگر رسانه ها زبان حال و مشکلات مردم باشند قطعا گام در مسیر درست گذارده اند.

مهدوی تلاش در جهت انعکاس خدمات نظام و حاکمیت را نیز دیگر وظیفه مهم و اساسی جامعه رسانه ای برشمرد و گفت: در سالهای گذشته موج گسترده تخریب و تحریف واقعیت‌های کشور در رسانه های مخالف و‌ معاند نظام اهمیت این مسئله و ضرورت کار رسانه ای عالمانه را بیش از گذشته نمایان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین اخلاص و عمل به هنگام را دو ویژگی اساسی لازم در اصحاب رسانه برشمرد و افزود: شهرستان رزن دارای فعالین رسانه ای و خبرنگارانی صادق است.

مهدوی رسالت سنگین خبرنگاران را در شرایط شیوع بیماری کرونا و تحریم کشور دو چندان برشمرد و خاطرنشان کرد: عبور سربلند از چنین شرایط جز با ارائه امید و خبرهای واقعی امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78934
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران چشم بینا برای جامعه باشند/رسالت بزرگ اصحاب رسانه در شرایط تحریم و کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.