• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

خانه تکواندو اسدآباد میزبان هادی ساعی می‌شود

  • کد خبر : 155672
  • 26 خرداد 1401 - 8:34
خانه تکواندو اسدآباد میزبان هادی ساعی می‌شود

مهدی صمدپناهی از سفر هادی ساعی، دارنده سه مدال المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: آقای هادی ساعی با شرط به ثبت رسیدن سالن ورزشی به نام خانه تکواندو قول مساعد برای تجهیز آن را داده است که در این سفر پیگیر آن خواهیم شد. […]

مهدی صمدپناهی از سفر هادی ساعی، دارنده سه مدال المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: آقای هادی ساعی با شرط به ثبت رسیدن سالن ورزشی به نام خانه تکواندو قول مساعد برای تجهیز آن را داده است که در این سفر پیگیر آن خواهیم شد.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از سفر هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو ایران به اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در طی دیداری که با آقای هادی ساعی در تهران داشتیم، با توجه به ظرفیت‌ و پتانسیل موجود ورزش تکواندو در اسدآباد از وی دعوت کردیم که به این شهر بیاید.

وی گفت: آقای ساعی با شرط اینکه سالن ورزشی به نام “خانه تکواندو” به ثبت برسد، هم قول مساعد برای تجهیز این خانه را داده و هم قرار است این خانه را به عنوان پایلوت در استان همدان معرفی کند که ما در این سفر پیگیر آن خواهیم شد.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ورزشکاران تکواندوکار در سالن ورزشی که فردا با حضور رئیس فدراسیون تکواندو به نام خانه تکواندو در اسدآباد به ثبت می‌رسد، فعالیت دارند، افزود: این خانه با قول مساعد آقای ساعی تجهیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسدآباد پیش از کرونا ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در رشته تکواندو داشته است، گفت: با تجهیز خانه تکواندو قطعا” این خانه دارای ورزشکار بیشتر خواهد شد.

صمدپناهی با بیان اینکه اسدآباد در رشته تکواندو همیشه درخشیده است، گفت: اول مدال‌آور مسابقات کشوری در حوزه بانوان و تکواندوکار فنی از اسدآباد بوده است.

وی استقبال از رئیس فدراسیون تکواندو در ورودی شهر اسدآباد، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با مسئولان و افتتاح خانه تکواندو را از برنامه های سفر رئیس فدراسیون تکواندو اسدآباد داست.

خانه تکواندو با هزار متر فضا در شهرک قندی، پایینتر از اداره بهزیستی جنب مخابرات ولیعصر(عج) واقع شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155672
  • دیدگاه‌ها برای خانه تکواندو اسدآباد میزبان هادی ساعی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.