• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد

  • کد خبر : 68478
  • 10 خرداد 1399 - 13:01
خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد

فاطمه بگزاده از چاپ کتاب های  “خواب‌هایی از بهشت” و “عطر مریم” خبر داد و گفت: کتاب “خواب‌هایی از بهشت” خاطراتی از شهید فرمانده قله نشین شنام  است. فاطمه بگزاده، نویسنده اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از چاپ کتابی با عنوان “خواب‌هایی از بهشت” خبر داد و اظهار کرد: این کتاب خاطراتی از […]

فاطمه بگزاده از چاپ کتاب های  “خواب‌هایی از بهشت” و “عطر مریم” خبر داد و گفت: کتاب “خواب‌هایی از بهشت” خاطراتی از شهید فرمانده قله نشین شنام  است.

فاطمه بگزاده، نویسنده اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از چاپ کتابی با عنوان “خواب‌هایی از بهشت” خبر داد و اظهار کرد: این کتاب خاطراتی از شهید بیژن شفیعی فرمانده قله نشین شنام است که به صورت داستانی از زبان برادر شهیدروایت می شود.

وی با بیان اینکه “خواب‌هایی از بهشت” در ۱۶۴ صفحه با حمایت بنیاد حفظ ‌نشر و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان به چاپ رسیده است، گفت: در این کتاب شهید با آمدن به خواب عزیزانش از حضور پیکر خود در قله شنام خبر می دهد.

بگزاده با اشاره به اینکه این کتاب خاطرات جوانی به نام بیژن است که در انقلاب و جبهه خوش درخشید‌ه است، افزود: او با اینکه سنی نداشت اما فرمانده بود و برای آمدن امام و انقلاب قدم برداشت و با حضور در راهپیمایی و پخش اعلامیه دین خود را به انقلاب ادا کرد.

این نویسنده اسدآبادی به بخشی از کتاب “خواب‌هایی از بهشت” اشاره کرد و گفت: همرزمان شهید بیژن شفیعی برای اقامه نماز پشت سر او می ایستادند و این نشان از صداقت و پاکی او داشت.

وی یادآور شد: صوت کتاب خواب‌هایی از بهشت از ۶ خرداد هرشب به مدت یک هفته راس ساعت ۱۰:۳۰در رادیو همدان در حال پخش است.

بگزاده به چاپ کتاب دیگری از خود با عنوان “عطر مریم” اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب نیز خاطرات داستانی مریم عماده همسر آزاده “عبدالله دانیال” است که در ۱۵۵ صفحه به چاپ رسیده است.

این نویسنده اسدآبادی گفت: کتاب “عطر مریم” خاطرات زنی است که در ده سال اسارت همسر توانست در غیاب او به تنهایی زندگی کند و زندگی بسازد و با تمامی مشکلات کنار بیاید، مریم نمونه یک زن بارزی است که توانست منتظر همسر بماند و تمامی سختی‌ها را به دوش بکشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68478
  • دیدگاه‌ها برای خاطرات فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.