• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1

حضور ۳۰ امدادگر آموزش ‌دیده در عملیات‌های عام‌المنفعه فراهم شد

  • کد خبر : 91966
  • 21 آبان 1399 - 10:42
حضور ۳۰ امدادگر آموزش ‌دیده در عملیات‌های عام‌المنفعه فراهم شد

محمدرضا اعتصام با اشاره به آموزش ۱۵ خواهر و ۱۵ برادر در حوزه امداد و نجات گفت: این امدادگران آموزش دیده در عملیاتهای امدادی و ارائه خدمات عام‌المنفعه حاضر خواهند شد. محمدرضا اعتصام، رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اهداف و ماموریت های جمعیت هلال […]

محمدرضا اعتصام با اشاره به آموزش ۱۵ خواهر و ۱۵ برادر در حوزه امداد و نجات گفت: این امدادگران آموزش دیده در عملیاتهای امدادی و ارائه خدمات عام‌المنفعه حاضر خواهند شد.

محمدرضا اعتصام، رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اهداف و ماموریت های جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: در این راستا باید نسبت به تربیت امدادگران آموزش دیده و مجرب و آگاه به علم فوریت‌های امدادی در مواجهه با بلایا و بحران های طبیعی و انسانی اقدام کنیم که برای ورود علاقمندان به امداد و نجات می بایست از درگاه ورودی سازمان جوانان هلال میسر می‌شد.

وی با اشاره به فراخوان جذب نیروی داوطلب برای امور بشر دوستانه و گذراندن آموزش امداد و نجات، گفت: در این زمینه در سه ماهه تابستان امسال اقدام کردیم و آموزش‌هایی مانند امداد و کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی برگزار کردیم.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در این زمینه با آموزش تعداد ۱۵ نفر خواهر و ۱۵ نفر برادر، حضور آنان را در عملیات های امدادی و ادامه ارائه خدمات عام المنفعه و امدادی فراهم کردیم.

وی یادآور شد: همچنین حضور این امدادگران آموزش دیده برای شیفت های پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای از حوزه امور جوانان به امداد و نجات فراهم شد که البته پس از برگزاری مراسم نمادین آئین تحلیف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91966
  • دیدگاه‌ها برای حضور ۳۰ امدادگر آموزش ‌دیده در عملیات‌های عام‌المنفعه فراهم شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.