• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2

حضور پررنگ کبدی کاران همدان در تیم ملی

  • کد خبر : 133862
  • 09 آبان 1400 - 8:49
حضور پررنگ کبدی کاران همدان در تیم ملی

رئیس هیئت کبدی استان همدان از دعوت دو بازیکن و مربی تیم استان همدان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کبدی جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ سید مصطفی موسوی، رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان این مطلب افزود: استان همدان یکی از قدرت های کبدی در کشور […]

رئیس هیئت کبدی استان همدان از دعوت دو بازیکن و مربی تیم استان همدان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کبدی جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ سید مصطفی موسوی، رئیس هیئت کبدی استان همدان با بیان این مطلب افزود: استان همدان یکی از قدرت های کبدی در کشور است که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را کسب کرده است.

وی ادامه داد قهرمانی رشته کبدی در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو به همراه دو بازیکن و یک مربی از همدان شاید اتفاق بی نظیری بود که بتوان در آینده نزدیک آن را دوباره تکرار کرد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به برنامه‌های هیئت بیان داشت یکی از اصلی ترین برنامه های این هیئت شناسایی و پرورش قهرمانان این رشته است که با همت مجموعه هیئت در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته ایم.

سید مصطفی موسوی اظهار داشت با شروع اردوهای آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ دو نفر دیگر از بازیکنان شایسته استان آقایان میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی از تیم منتخب همدان و آقای وحید خراقانی مربی شایسته استان از شهرستان کبودراهنگ نیز به عنوان مربی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

موسوی ضمن تاکید بر لزوم حفظ این روند افزود امیدواریم با تلاش بازیکنان و مربیان و برنامه ریزی مدون و بتوانیم در سال‌های آتی نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: دعوت بازیکنان و مربی استان به اردوی تیم ملی بسیار مسرت بخش بود و این تازه شروع کار هیئت است و باید با تلاش و پشتکار ضمن حفظ روند بتوانیم این مهم را ارتقا داده و کبدی استان را در سطح بین‌الملل به عنوان یک برند معرفی نماییم.

رئیس هیئت کبدی با اشاره به توانمندی های بازیکنان استان بیان داشت استان همدان دارای بازیکنان و کادر مربیگری بسیار خوبی است و قطعا می‌توانیم نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشند و دعوت نشدن سایر افراد از شایستگی سایر بازیکنان و مربیان کم نمی کند.

موسوی در پایان از نبود سالن مناسب و استاندارد د اختصاصی کبدی در همدان گلایه کرد و گفت با توجه به درخشش کبدی کاران استان از دستگاه ورزشی استان انتظار توجه بیشتری را داریم و برای تمرین تیم در همدان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133862
  • دیدگاه‌ها برای حضور پررنگ کبدی کاران همدان در تیم ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.