• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8

حضور بانوی داور نهاوندی در لیست بین المللی فیفا/ انتخاب فوتبالیست نهاوندی به عنوان سنگربان تیم ملی معلولان در جام جهانی

  • کد خبر : 167273
  • 19 مهر 1401 - 8:53
حضور بانوی داور نهاوندی در لیست بین المللی فیفا/ انتخاب فوتبالیست نهاوندی به عنوان سنگربان تیم ملی معلولان در جام جهانی

سلیمان جوانمردی گفت: بانوی داور نهاوندی برای چندمین مرتبه در لیست بین المللی داوران کشورمان قرار گرفت و فوتبالیست با اخلاق این شهرستان نیز سنگربان تیم ملی معلولان در حام جهانی خواهد بود. سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با عصرهمدان؛ گفت: خانم دکتر بهاره سیفی نهاوندی داور شایسته نهاوند […]

سلیمان جوانمردی گفت: بانوی داور نهاوندی برای چندمین مرتبه در لیست بین المللی داوران کشورمان قرار گرفت و فوتبالیست با اخلاق این شهرستان نیز سنگربان تیم ملی معلولان در حام جهانی خواهد بود.

سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با عصرهمدان؛ گفت: خانم دکتر بهاره سیفی نهاوندی داور شایسته نهاوند برای چندمین سال پیاپی در لیست داوران فدراسیون جهانی فوتبال FIFA قرار گرفت.

وی ادامه داد: این داور با استعداد از سال ۲۰۱۸ نیز جزء کمک داوران فیفا بوده که قضاوت‌های بین المللی را برعهده داشت و تاکنون عملکرد درخشانی داشته است.

جوانمردی اظهار داشت: شهرستان نهاوند در عرصه داوری استعدادهای بسیار خوبی دارد و در بخش فوتبال و فوتسال داوران این شهرستان در حال قضاوت در لیگ های کشوری هستند.

وی همچنین از حضور فوتبالیست نهاوندی در مسابقات جام جهانی فوتبال معلولان خبر داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: علی (برزو) ظفری فوتبالیست با اخلاق نهاوندی در مسابقات جام جهانی فوتبال معلولین در کشور ترکیه و در قالب تیم ملی فوتبال معلولین جمهوری اسلامی ایران به عنوان سنگربان حضور خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسابقات جام جهانی فوتبال معلولین با حضور ۲۴ تیم در کشور ترکیه در حال برگزاری است.

جوانمردی در پایان گفت: تیم ملی کشورمان با حضور علی ظفری فوتبالیست قطع عضو نهاوندی توانست در دو دیدار اول خود در این دوره از مسابقات مقابل تیم های ایرلند و برزیل به برتری برسد و در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی فوتبال مراکش خواهد رفت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167273
  • دیدگاه‌ها برای حضور بانوی داور نهاوندی در لیست بین المللی فیفا/ انتخاب فوتبالیست نهاوندی به عنوان سنگربان تیم ملی معلولان در جام جهانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.