• امروز : شنبه - ۲۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 15 June - 2024
1
رئیس دانشگاه صنعتی همدان تاکید کرد:

حرکت به سمت جامعه دانش‌محور و دانش‌پایه

  • کد خبر : 206555
  • 16 آذر 1402 - 12:17
حرکت به سمت جامعه دانش‌محور و دانش‌پایه
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: باید به سمت جامعه دانش‌محور و دانش‌پایه حرکت کنیم که این هدف مهم، بدون همکاری بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرائی مقدور نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ امیر مومنی بعدازظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشجویان اظهار داشت: مجموعه اداره صنعت معدن تجارت گستره وسیعی از مسئولیت و فعالیت‌های استان را بر عهده داشته و پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به میزان پاسخگویی رئیس سازمان صمت همدان، افزود: با این حجم بالای کار ، پاسخگویی و عنایت به فضای دانگاه و مطالبه‌گری دانشجویان ارزشمند است.

رئیس دانشگاه صنعت همدان تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید در خصوص عملکرد خودمان در فضاهای دانشجویی و همچنین در اغنای افکار عمومی فعال باشیم.

مومنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین ادامه داد: در خصوص جهاد تبیین برای همه ما تکلیف است که فعالیت‌هایی را که داشته‌ایم را بازگو و تبیین کنیم.

وی اذعان داشت با بیان دستاوردهای انقلاب باید سوال‌های موجود در ذهن مردم را با تلاش پاسخگو باشیم.

رئیس دانشگاه صنعت همدان با تاکید بر بهره‌گیری از نقد سازنده، با کنار هم بودن و وحدت کلمه به مطالبه‌گری بپردازیم، عنوان کرد: الحمدلله در کشور همیشه این وحدت کلمه را در هر زمانی داشته‌ایم.

مومنی خاطرنشان کرد: با این وحدت کلمه است که مسئولین به سمت تحقق عالیه کشور و سرآمدی در همه عرصه‌ها حرکت خواهند کرد.

وی گفت: امروز خدا را شاکریم که کشور در عرصه اقتصاد، در زمینه دانش‌بنیان اثرات عینی و واقعی خودش را می‌بیند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به بالا رفتن تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور، افزود: کشور در این امر با رشد چشمگیری همراه بوده، در حوزه‌های دیگر هم این رشد را باید شاهد باشیم.

مومنی در ادامه گفت: باید به سمت جامعه دانش‌محور و دانش‌پایه حرکت کنیم که این هدف مهم، بدون همکاری بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرائی مقدور نیست.

وی در پایان تاکید کرد: این جلسات باید در جهت افزایش بین همکاری آحاد دانشگاهیان با مجموعه‌های اجرائی کشور و بویژه سازمان صمت که بسیار تعیین کننده‌است، پیش برود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206555
  • دیدگاه‌ها برای حرکت به سمت جامعه دانش‌محور و دانش‌پایه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.