• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

جوانان نسبت به آینده کشور و مسئولین نسبت به آینده جوانان، احساس تکلیف کنند

  • کد خبر : 147482
  • 24 اسفند 1400 - 9:26
جوانان نسبت به آینده کشور و مسئولین نسبت به آینده جوانان، احساس تکلیف کنند

روح اله نباتی اظهار کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و با برنامه ریزی و احساس تکلیف نسبت به آینده خود، می توانند در آینده کشور خود نقش آفرینی کنند. به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار با اشاره به ارزشمند بودن دوران جوانی اظهار کرد: باید قدر این دوره جوانی را بدانید و […]

روح اله نباتی اظهار کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و با برنامه ریزی و احساس تکلیف نسبت به آینده خود، می توانند در آینده کشور خود نقش آفرینی کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار با اشاره به ارزشمند بودن دوران جوانی اظهار کرد: باید قدر این دوره جوانی را بدانید و برای تک تک لحظاتش عبادت،کار، ورزش، گردش و علم آموزی و… برنامه ریزی کنید و مهمتر از همه این است که بدانید تکلیفتان چیست.

روح اله نباتی تصریح کرد: در این برهه کوتاه زندگی تکلیفی بر عهده جوانان است، که اگر این برهه را از دست دهند دیگر به مقامات دنیوی و اخروی نمی رسند، در این راه برخی از افراد مسیر خود را پیدا میکنند و تکلیف خود را متوجه میشوند و به آن عمل میکنند چنانچه در ده ساله دهه ی شصت این احساس تکلیف را در جوانان دیدیم که چگونه مردانه جنگیدند و مقاومت کردند باید این روحیه را تقویت کنیم و احساس تکلیف کنیم و شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی که در برهه خاص متوجه وظیفه و تکلیف بود، در زمان حیات خود از جوانان برتر بود و توانست راه و هدف‌ والای خویش را بخوبی انتخاب کند و در این راه رستگار شود و به هدفش برسد.

نباتی با تاکید بر اینکه جوانان با علم و تقوا میتواند مسیر درخشانی برای زندگی خود ترسیم و تعیین کنند گفت: باید تکلیف خود را بدانند که چه کار باید بکنند چرا که در خلقت انسان هدفی هست و هر کسی برای انجام کاری آفریده شده و هر کسی قطعه ای از پازل کائنات هست که در جوانی مفهوم پیدا میکند و جوانان میتوانند با تلاش و کوشش در رشد و پیشرفت میهن عزیز خود سهیم باشند.

فرماندار بهار نیز اذعان کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و با برنامه ریزی و احساس تکلیف نسبت به آینده خود، می توانند در آینده کشور خود نقش آفرینی کنند و باید جوانان احساس تکلیف کنند و به آن عمل نمایند چرا که باید در مقابل این تکالیف پاسخگو باشند و مسئولین نیز باید از جوانان حمایت کنند و مردم را جزء خانواده خود بدانند و در جهت رفع مشکلات تک تک مردم به ویژه جوانان احساس تکلیف کنند و لحظه ای در خدمت به مردم غافل نباشند.

در پایان گفت: امروز ما قصد داریم با بکار گیری روحیه جوانان اقدام به تشکیل کارگروه های مختلف نماییم و تعدادی از کارگروه ها را تشکیل داده ایم و از جوانان تقاضا داریم هر نوع ایده و فکر و نظری دارند به ما ارائه دهند و ما با به کار گیری توان دولت زمینه را برای فعال سازی پتانسیل و مسیر رشد و توسعه جوانان هموار می سازیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147482
  • دیدگاه‌ها برای جوانان نسبت به آینده کشور و مسئولین نسبت به آینده جوانان، احساس تکلیف کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.