• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9
نماینده سابق مردم رزن در مجلس تاکید کرد:

تغییرات بزرگ در جهان بعد از عملیات الاقصی

  • کد خبر : 201151
  • 25 مهر 1402 - 9:21
تغییرات بزرگ در جهان بعد از عملیات الاقصی
نماینده سابق مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگز جهان بعد از عملیات الاقصی با قبل یکسان نخواهد بود.

به گزارش عصر همدان؛ عطاء الله سلطانی صبور نماینده سابق مردم رزن در  مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با تکیه بر فرمایشات رهبری بیان داشت:  رژیم جنایتکار صهیونیستی با در دست داشتن قویترین رسانه‌های دنیا سعی در مظلوم نمایی خود داشته است و با فعالیت‌های جبهه مقاومت و جهاد آنها باعث شد تا حد و حدود رژیم منحوس اسرائیل شکسته شود.

نماینده مردم رزن گفت: جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی و صدای مظلومان به گوش جهانیان رسیده است، چرا که این مظلوم‌نمایی آنها دروغ بزرگی است مانند هلوکاست که شایعه بود.

وی با تکیه بر صحبت‌های امام موسی صدر که گفت اسرائیل شر مطلق است و اگر یک طرف شیطان و طرف دیگر اسرائیل باشد ما طرف شیطان هستیم، نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی غیر انسانی و کودک کش بوده و نه تنها کشورهای منطقه بلکه خیلی از کشور در جهان به این باور نرسیده اندو باور این موضوع نیاز به جهاد تبیین در بین کشورهای منطقه و مهمترین از آن رسانه‌ای کردن این موضوع است.

وی گفت: آنها دروغ و روایت‌های بی اعتبار رژیم منحوس را با ابزارها و رسانه‌‌ای که در دست داشتند، با مظلوم نمایی نتوانستند جبران کنند، بلکه با آشکار شدن موضع  آنها رسانه‌های آمریکایی، B.B.C و … هم نتوانست سرپوش و مخفی کنند که موجب شد تا عذرخواهی کنند و این امر جای شکرگزاری دارد.

سلطانی صبور  افزود: هیمنه و حیثیت رژیم منحوس و کودک کش،  قابل ترمیم نیست و شکست سختی خورده است، در بین جهان اسلام و دنیا این شکست به شجاعت و روحیه وصف ناپذیر تبدیل شده است و در مکتب اسلام متاسفانه بخاطر تشدد اصحاب مسلمانان باعث شده تا جنایت‌ها ادامه دار باشد اما به فضل الهی بیانات رهبری در جمهوری اسلامی دلیل بر این شده که تهدید اسرائیلی‌ها بی اثر بوده و مماشات با آنها بی‌فایده باشد.

او ادامه داد: مرکز سازش با اسرائیل عربستان سعودی بود که در خواب غفلت غرق شده بود، تا جایی که عربستان هم نتوانست بر وقایع اخیر سرپوش بگذارد و در نماز جمعه خودشان برای فلسطین دعا و برای اسرائیل‌ها نفرین کنند، این کار بدون اجازه حاکمیت عربستان امکان پذیر نبود.

وی افزود: شرارت‌های که در شمال غربی کشور بین آذربایجان و ارمنستان رواج پیدا کرد و ترکیه و اردوغان هم دخیل بودند دیگر پیش رونده نخواهد بود.

سلطانی صبور با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در کار حماس گفت نقش ایران فقط در حد پیام و غیر مستقیم بود اگر ایران نقش داشت سیلی و صدمات وارده محکم تر و اساسی به رژیم صهیونیستی بود. در نهایت طوفان الاقصی حامل پیام مهمی است، این پیام نشان از اثر بخشی خون شهدای مقاومت از جمله سردار سلیمانی، سردار همدانی و ترک آمریکا از منطقه است.

انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201151
  • دیدگاه‌ها برای تغییرات بزرگ در جهان بعد از عملیات الاقصی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.