• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

جلوه‌ای از شور و شعور مردم اسدآباد در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

  • کد خبر : 177860
  • 22 بهمن 1401 - 15:49
جلوه‌ای از شور و شعور مردم اسدآباد در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امروز همزمان با سراسر کشور، مردم دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی بزرگمرد تاریخ اسلام از هر قشری در سوز و سرمای زمستان مقتدرانه آمده بودند تا یکبار دیگر بیعتی به یاد ماندنی با رهبر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ببندند. به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان اسدآباد ساعتی قبل از […]

امروز همزمان با سراسر کشور، مردم دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی بزرگمرد تاریخ اسلام از هر قشری در سوز و سرمای زمستان مقتدرانه آمده بودند تا یکبار دیگر بیعتی به یاد ماندنی با رهبر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ببندند.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان اسدآباد ساعتی قبل از وعده راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به خیابان آمدند تا بار دیگر با حماسه‌آفرینی حضور خود ثابت کنند که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم پای انقلاب و آرمان‌هایش می‌ایستند.

در این مراسم راهپیمایی که پیر و جوان، دهه هشتادی و نودی، کودک و خردسال، دانشجو و دانش آموز، روحانی و مسئول، کشاورز و بازاری، همه و همه آمده بودند، فریاد «ای رهبر آزاده» « آماده ایم، آماده» سر دادند و تجدید پیمانی دیگر با رهبری و ولایت و انقلاب بستند.

جمعیت پر شور، با شعور و بصیرت اسدآباد که برخی از روستاهای دور و نزدیک به میدان حماسی حضور آمده بودند، نشان می داد که سوز و سرمای زمستان هم جلودار آنان نبوده است.

نسل‌های امروزی از دهه هشتادی و نودی پرچم پرافتخار ایران استوار را در دست گرفته بودن و برخی دیگر تمثال رهبر انقلاب و برخی نیز تمثال مبارک شهیدانی چون حاج قاسم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177860
  • دیدگاه‌ها برای جلوه‌ای از شور و شعور مردم اسدآباد در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.