• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

جشنواره فیلم فجر سری هم به همدان می زند

  • کد خبر : 102326
  • 15 بهمن 1399 - 13:32
جشنواره فیلم فجر سری هم به همدان می زند

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان از نمایش همه آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در همدان خبر داد و گفت: سینما فلسطین و بهمن ملایر برای اکران این فیلم‌ها در  نظر گرفته شده است. به گزارش عصر همدان؛ سعید شرقی، مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان با بیان اینکه امسال ۱۶ فیلم بخش […]

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان از نمایش همه آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در همدان خبر داد و گفت: سینما فلسطین و بهمن ملایر برای اکران این فیلم‌ها در  نظر گرفته شده است.

به گزارش عصر همدان؛ سعید شرقی، مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان با بیان اینکه امسال ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) در استان‌ها برای مخاطبان سینما به نمایش درمی‌آید، گفت: استان همدان از جمله این استان هاست.

شرقی با بیان این که امسال مردم هر شهرستان می توانند از دیدن همه ی آثار لذت ببرند توضیح داد: سال های گذشته روند اجرای جشنواره طور دیگری بود و آثار بین شهرستان ها تقسیم می شد اما امسال همه آثار در اختیار همه شهرستان ها قرار گرفته است.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز توضیح داد: این اقدام از ۱۵ بهمن ماه آغاز می شود و میزبان آثار جشنواره فیلم فجر سینما فلسطین و بهمن ملایر هستند.

وی تاکید کرد: این تصمیم توسط شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم فجر و رویکرد سازمان سینمایی مبنی بر تحقق عدالت فرهنگی گرفته شده است.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102326
  • دیدگاه‌ها برای جشنواره فیلم فجر سری هم به همدان می زند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.