• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان:

جبهه مقاومت و پایداری ادامه دارد

  • کد خبر : 200199
  • 17 مهر 1402 - 11:03
جبهه مقاومت و پایداری ادامه دارد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: مدافعان رژیم خائن، چه مدافعان خائنی که به فرض از ایرانی‌هایی هستند و از اسرائیل حمایت کردند چه استکبار جهانی، بدانند جبهه مقاومت و پایداری ادامه دارد.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه وعده الهی مبنی بر اینکه استقامت و پایداری، نتیجه آن فتح و پیروزی است گفت: با تلاش، همت، مجاهدت، صبر و حوصله مدافعان فلسطین عزیزمان این روزها شاهد شنیدن و دیدن اتفاقات بسیار خوب در جبهه مقاومت هستیم و جا دارد از تمام رزمندگان جبهه مقاومت تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: نکته‌ای که درعملیات «طوفان الاقصی» وجود دارد این است که همه‌ آزادگان جهان بدانند راه امام، راه شهدا، راه رهبری و راه ولایت همیشه پایدار و پا بر جا و قرص و محکم است و اتفاقاتی که در جامعه اسلامی و جامعه جهانی می‌افتد نتیجه این راهبردها و اهدافی است که حضرت امام پایه‌گذاری کرد و رهبر معظم انقلاب هم همان راه را ادامه داد.

حاجی زین العابدینی افزود: اقدامات و تلاش‌ها‌ی شهدایی چون شهید «سردار همدانی» و سردار مقاومت «سردار سلیمانی» به ثمر رسید و الان ما شاهد این پیروزی بزرگ هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» پیام‌هایی دارد گفت: اولین پیام این است که استقامت و پایداری و حوصله به خرج دادند، تلاش نتیجه بخش است حتی در مقابل دشمنی به نام اسرائیل که استکبار جهانی هم از او حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: اسرائیل با تمام قوا و با تمام امکانات در مقابل ملت مظلومی ایستاده بود که هیچ امکانات و تجهیزاتی نداشت اما این صبر و پایداری فلسطینی‌ها نتیجه بخش بود.

حاجی زین العابدینی افزود: اتحاد و انسجام تمام گروه های مبارز فلسطینی و جبهه مقاومت به عنوان ید واحد و در کنار هم هر چه زودتر نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: همان طور که حضرت امام‌خامنه‌ای فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، امیدواریم با فضل الهی هرچه زودتر شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

وی گفت: روزی فرا می رسد که هیچ ظالمی در جهان وجود نداشته باشد و همه تحت ولایت امام خامنه‌ای در پناه قرآن و امام زمان (عج) باشیم.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200199
  • دیدگاه‌ها برای جبهه مقاومت و پایداری ادامه دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.