• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4
در راستای معرفی اسدآباد، زادگاه شخصیت جهانی انجام می‌شود؛

توزیع ۲ هزار نسخه نقشه و زندگینامه سیدجمال بین زائران حسینی

  • کد خبر : 195305
  • 07 شهریور 1402 - 9:09
توزیع ۲ هزار نسخه نقشه و زندگینامه سیدجمال بین زائران حسینی
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از تعویض بیلبورد ورودی شهر اسدآباد با عنوان«جهان محو تماشای قیام اربعینی‌هاست» خبر داد و گفت: در راستای معرفی این شهر به عنوان زادگاه سیدجمال،2 هزار نسخه نقشه و زندگینامه وی از طریق ایستگاه‌های صلواتی بین زائران توزیع می‌شود.

کامران اکبری‌ شایگان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی، گفت: امسال در راستای معرفی اسدآباد، زادگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی به زوار حسینی که در حال عبور از این مسیر هستند، هزار نسخه نقشه راهنمای شهرستان به همراه هزار نسخه زندگینامه این شخصیت جهانی از طریق ایستگاه‌های صلواتی اصلی شهرستان بین زائرین توزیع می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از تخفیف ۳۰ درصدی ارائه خدمات مطلوب به زائرین کربلا در مراکز اقامتی تحت پوشش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز شامل مهمانپذیر ترابیان در شهر اسدآباد، بوم گردی ترلان در ترخین‌آباد، دو «ساره‌گل» و «خانه ما»در ملحمدره، مجتمع گردشگری باغ آرزوها در ملحمدره است.

وی از طراحی و تعویض بیلبورد بزرگ ورودی شهر اسدآباد خبر داد و افزود: در این طرح عنوان “«جهان محو تماشای قیام اربعینی‌هاست» نوشته و نصب شده است.
اکبری‌شایگان تصریح کرد: سه عدد بنر پویش مردمی «هر خانه یک‌ موکب» در سطح شهر اسدآباد و مسیر اصلی تردد زائرین نصب شده است.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی به صورت مستمر و روزانه از رستوران‌های بین‌راهی گردنه و مسیر اصلی تردد آنان بازدید شده، افزود: در این بازدیدها درج قیمت پذیرایی و رعایت مسائل بهداشتی مدنظر بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در مسیر زوار حسینی از گردنه تا روستای پل‌شکسته تعداد ۸۸ چشمه سرویس بهداشتی فعال است، افزود: به صورت روزانه از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195305
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۲ هزار نسخه نقشه و زندگینامه سیدجمال بین زائران حسینی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.