• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

توزیع و کاشت رایگان نهال برنامه ی سازمان فضای سبز در هفته ی درختکاری

  • کد خبر : 103976
  • 28 بهمن 1399 - 11:20
توزیع و کاشت رایگان نهال برنامه ی سازمان فضای سبز در هفته ی درختکاری

با توجه به نزدیک شدن هفته درختکاری رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری همدان در راستای توسعه فضای سبز شهر و ترویج فرهنگ نیک درخت کاری از توزیع نهال میان شهروندان خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ حسین خانجانی، مسئول روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری همدان با نزدیک شدن […]

با توجه به نزدیک شدن هفته درختکاری رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری همدان در راستای توسعه فضای سبز شهر و ترویج فرهنگ نیک درخت کاری از توزیع نهال میان شهروندان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ حسین خانجانی، مسئول روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری همدان با نزدیک شدن به ایام طلایی کاشت نهال در خصوص برنامه های سازمان فضای سبز شهری همدان در هفته ی درختکاری گفت: یکی از ضرورت ها در کلانشهر همدان توسعه فضای سبز است که باید با مشارک شهروندان همدانی احیا شود.

خانجانی با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته ی درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» برگزار می شود بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جریان این فرایند تاکید کرد.

روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه برنامه های هفته ی منابع طبیعی همچون سال های گذشته از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای ارتقای فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برگزار می شود افزود: توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم ترین اقدامات این سازمان برای هفته گرامیداشت منابع طبیعی و درختکاری است.

خانجانی خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت نهال می‌توانند از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه سال جاری به سامانه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به نشانی imasabz.hamedan.ir   مراجعه و درخواست خود برای دریافت نهال را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه کار تحویل و کاشت نهال مورد درخواست شهروندان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده از سوی نیروهای شهرداری همدان صورت می گیرد افزود: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا همچنین برای جلوگیری از هرگونه تجمع توسط شهرداری و بر اساس اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه انجام می شود.

روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در پایان اشاره کرد: باغداران همدانی با ارائه ی سند مالکیت (در محدوده شهر همدان) و کارت شناسایی معتبر می توانند تا ۲۰ اصله نهال دریافت کنند.

انتهای پیام/رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103976
  • دیدگاه‌ها برای توزیع و کاشت رایگان نهال برنامه ی سازمان فضای سبز در هفته ی درختکاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.