• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
0

توزیع هزار گلدان گشنیز به عنوان سبزه سفره هفت سین در نهاوند

  • کد خبر : 147038
  • 19 اسفند 1400 - 9:50
توزیع هزار گلدان گشنیز به عنوان سبزه سفره هفت سین در نهاوند

مجید یوسفی نوید گفت: نوروز امسال به جای سبزه گندم ۱۰۰۰ گلدان سبزه گشنیز بین همشهریان توزیع می شود. به گزارش عصر همدان، مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه های استقبال از نوروز و تزئین شهر نهاوند و کاشت گل در استانه سال جدید در حال اجرا است. وی اظهار […]

مجید یوسفی نوید گفت: نوروز امسال به جای سبزه گندم ۱۰۰۰ گلدان سبزه گشنیز بین همشهریان توزیع می شود.

به گزارش عصر همدان، مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه های استقبال از نوروز و تزئین شهر نهاوند و کاشت گل در استانه سال جدید در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: توزیع سبزه یکی از بزنامه های این شهرداری برای استقبال از بهار است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار نهاوند ادامه داد: سالانه حجم زیادی گندم به عنوان سبزه عید استفاده می شود که در پایان و در روز طبیعت در رودخانه و فضای سبز و طبیعت رها می‌شود.

وی بیان داشت: این کار علاوه بر هدر رفتن حجم بالایی از گندم بدون استفاده مانده و موجب اسراف می‌شود.

یوسفی نوید گفت: در این راستا شهرداری نهاوند امسال تعداد هزار گلدان گشنیز را به عنوان سبزه عید کشت کرده که در بین همشهریان توزیع خواهد شد.

وی افزود: گشنیز از محصولات شاخص کشاورزی نهاوند است و از این طریق میتوانیم برند سازی و معرفی این محصول را نیز داشته باشیم.

شهردار نهاوند اظهار داشت: این اقدام باعث می شود در پایان روز طبیعت علاوه بر زیبایی، مصرف خوراکی داشته و می تواند مصرف شود.

یوسفی نوید افزود: این حرکت شروعی دیگر برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی است و میتوان با فرهنگ سازی گام های بهتری در این خصوص انجام داد.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی های شهرداری در دوره جدید حفظ و استفاده از سرمایه ها و احیا فرصت های فراموش شده است و منابع شهرداری متعلق به همه شهروندان است و وظیفه شهرداری حفظ، احیاء و ساماندهی این سرمایه ها است.

hkjihd \dhl/s

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147038
  • دیدگاه‌ها برای توزیع هزار گلدان گشنیز به عنوان سبزه سفره هفت سین در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.