• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

تنها یک پزشک زنان و زایمان در اسدآباد مطب دارد!/کاهش آمار سزارین در اسدآباد

  • کد خبر : 164635
  • 16 شهریور 1401 - 9:38
تنها یک پزشک زنان و زایمان در اسدآباد مطب دارد!/کاهش آمار سزارین در اسدآباد

دکتر الهه عزتی با بیان اینکه تشویق مادران باردار به زایمان به صورت سزارین از سوی پزشکان زنان و زایمان شهر اسدآباد صحت ندارد، گفت: امار سه ماه اول امسال، نشان دهنده کاهش سزارین در این شهرستان است کمااینکه در صورت انجام سزارین حق الزحمه پزشک در بیمارستان کمتر خواهد بود. دکتر الهه عزتی، رئیس […]

دکتر الهه عزتی با بیان اینکه تشویق مادران باردار به زایمان به صورت سزارین از سوی پزشکان زنان و زایمان شهر اسدآباد صحت ندارد، گفت: امار سه ماه اول امسال، نشان دهنده کاهش سزارین در این شهرستان است کمااینکه در صورت انجام سزارین حق الزحمه پزشک در بیمارستان کمتر خواهد بود.

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به فعالیت دو پزشک زنان و زایمان در اسدآباد، گفت: در حال حاضر یک پزشک در سطح شهر اسدآباد دارای مطب است و از دو پزشک دیگر یکی به استعلاجی بارداری و دیگری به دلیل پایان تعهدات تسویه حساب کرده است.

وی نادرست بودن این خبر که پزشکان زنان و زایمان، مادران باردار را تشویق به سزارین می‌کنند، گفت: این خبر نادرست است و پزشکان این کار را انجام نمی‌دهند کمااینکه در صورت سزارین حق الزحمه پزشک در بیمارستان کمتر است.

عزتی یادآور شد: بر اساس قانون وزارت بهداشت هیچی بیماری در مراکز دولتی بدون اندیکاسیون علمی نباید سزارین شود و امار سه ماه اول سال ۱۴۰۱، نشان دهنده کاهش سزارین در شهرستان اسدآباد است.

وی افزود:در پنج ماه اول سال جاری تعداد ۲۱۷ مورد زایمان طبیعی در سطح شهرستان اسدآباد داشته ایم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164635
  • دیدگاه‌ها برای تنها یک پزشک زنان و زایمان در اسدآباد مطب دارد!/کاهش آمار سزارین در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.