• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
3

تصادف زنجیره‌ای منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد

  • کد خبر : 36151
  • 17 آذر 1398 - 9:58
تصادف زنجیره‌ای منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: تصادف زنجیره‌ای بین ۶ خودرو در جاده همدان به قروه در گردنه همه کسی منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد. مهدی حمزه امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده همدان به قروه بین ۶ دستگاه […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: تصادف زنجیره‌ای بین ۶ خودرو در جاده همدان به قروه در گردنه همه کسی منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد.

مهدی حمزه امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده همدان به قروه بین ۶ دستگاه خودرو اظهار کرد: بنابراطلاع مرکز eoc جمعیت هلال احمر استان روز گذشته تصادفی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای بین پراید، مینی‌بوس، وانت بار، پژو۴۰۵، پژو۲۰۶ و یک دستگاه کامیون در جاده همدان به سمت قروه در گردنه همه کسی ۱۲ کیلومتری پایگاه صالح آباد گزارش شد.

وی با بیان اینکه طبق اطلاعات رسیده به منظور رها سازی نیاز به ست نجات بود گفت: پس از دریافت گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهید شایانی صالح‌آباد سریعاًً به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: متأسفانه راننده پژو ۴۰۵ در این تصادف زنجیره‌ای در دم جان باخت که بعد از رهاسازی تحویل شهرداری شد.

وی به تعداد مصدومان این حادثه اشاره کرد و افزود: در این حادثه ۱۱ نفر از خودروهای درگیر در این تصادف زنجیره‌ای مصدوم شده و توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

حمزه با بیان اینکه به علت سنگین بودن تصادف علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است تصریح کرد: در این حاثه پلیس راه، نیر وی انتظامی، اورژانس و راهداری به عنوان دستگاه‌های همکار در کنار نجاتگران جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36151
  • دیدگاه‌ها برای تصادف زنجیره‌ای منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.