• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۵۰ سال در نهاوند

  • کد خبر : 123937
  • 16 مرداد 1400 - 14:11
تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۵۰ سال در نهاوند

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از تزریق واکسن کرونا در بیش از ۱۶ مرکز در شهر و روستاهای نهاوند برای جمعیت بالای ۵۰ سال در نهاوند خبر داد. علی احسان خیشوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان طبق اعلام گروه‌بندی سنی اعلام‌شده از وزارت بهداشت در مراکز شهری و روستایی ادامه […]

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از تزریق واکسن کرونا در بیش از ۱۶ مرکز در شهر و روستاهای نهاوند برای جمعیت بالای ۵۰ سال در نهاوند خبر داد.

علی احسان خیشوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان طبق اعلام گروه‌بندی سنی اعلام‌شده از وزارت بهداشت در مراکز شهری و روستایی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تمامی افراد بالای ۵۰ سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستاها نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند افزود: در بیش از ۱۶ مرکز شهری و روستایی کار واکسیناسیون انجام می‌شود و با افزایش تعداد مراکز روزانه به بیش از ۱۲۰۰ نفر واکسن کرونا در نهاوند تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن در نهاوند تزریق‌شده است و روند ادامه دارد و کلیه افراد بالای ۵۰ سال می‌توانند به مراکز تجمیعی و مراکز جامع سلامت مراجعه و واکسن دریافت کنند.

خیشوند اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی وزارت بهداشت همشهریان عزیز می‌توانند در مناطق شهری با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت شهید طالبیان و شهید حیدری مراجعه کنند.

وی بیان کرد: عزیزان در روستاهای نیز به مراکز کوهانی، شعبان، باباقاسم، دهفول، برزول، گیان، گوشه سعد وقاص، شهرک، رزینی و فیروزان جهت تزریق واکسن مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: در شهر نهاوند نیز ۳ پایگاه تجمیعی وجود دارد که شامل پایگاه شماره ۱ واقع در بلوار شهید بهشتی محل بخشداری سابق و پایگاه شماره ۲ استادیوم علیمرادیان به شیوه خودرویی که عصرها فعال است و پایگاه شماره ۳ واقع بلوار شهید طالبیان، مدرسه ابتدایی شاهد پسران (شهید طالبیان) در پشت اداره اوقاف شهرستان پذیرای همشهریان هستند.

وی در پایان گفت: تزریق واکسن دلیل بر ایمنی کافی نبوده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است و از شهروندان درخواست داریم فقط در صورت دریافت پیامک به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123937
  • دیدگاه‌ها برای تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۵۰ سال در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.