• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
4
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد:

تدفین شهید گمنام در پارک ملت را مناسب نمی‌دانم

  • کد خبر : 205891
  • 08 آذر 1402 - 12:03
تدفین شهید گمنام در پارک ملت را مناسب نمی‌دانم
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اگر تصمیم مسئولان این شهرستان بر آن است که شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد تدفین شود، ما هم تابع دستور هستیم و هر آنچه در باشکوه برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین این شهید نیاز باشد، کمک خواهیم کرد، گفت: البته رضایتی برای تدفین این شهید در آن پارک ندارم و صورت جلسه‌ای در این خصوص امضا نخواهم کرد.

امید علوی‌راد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» از تشییع و تدفین یک شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این امر بر اساس تصمیمات دیگر مسئولان انجام شده و علی‌رغم مخالفت بنده به عنوان متولی بنیاد شهیدان و امور ایثارگران در تدفین این شهید والامقام در این پارک، تابع تصمیم مسئولان هستم.
وی با بیان اینکه بنده پارک شهید رجایی شهر اسدآباد را به چند دلیل برای تدفین شهید گمنام پیشنهادم و مورد قبول واقع نشده، گفت: از جمله این دلایل این بود که پارک شهید رجایی در قلب و چشم شهر واقع شده، محل پرتردد مردم و به لحاظ جایگاه شهری مکان با ارزش‌تری است، بنابراین وجود یک شهید گمنام در چنین مکانی بیشتر پسندیده‌تر بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد ادامه داد: پارک ملت شهر اسدآباد در طول سال از فصل پاییز تا یک ماه از آغاز فصل بهار، تردد زیادی وجود ندارد، از طرف دیگر با را‌ه‌اندازی کنارگذر، این مسیر دیگر در مسیر عبور مسافران و زائران حسینی به کربلا هم نخواهد بود، درواقع ۷ ماه از سال چندان ترددی از مسیر پارک ملت نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که در راستای تدفین این شهید گمنام در پارک ملت صورتجلسه‌ای هم باشد، بنده آن را امضا نخواهم کرد، نظرم بر پارک شهید رجایی بود، حال که آقایان تصمیم بر تدفین این شهید در پارک ملت گرفتند، خود صاحب اختیار و مسئولیت آن با خودشان است.
علوی‌راد یادآور شد: اگر تصمیم مسئولان بر آن است که شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد تدفین شود، ما هم تابع دستور و تصمیمات هستیم و بنیاد شهید هر آنچه در باشکوه برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین این شهید وظیفه دارد، کمک خواهیم کرد، البته تأکید می‌کنم صورتجلسه‌ای در این زمینه و باب رضایت از این قضیه باشد، امضا نخواهم کرد.

لازم به ذکر است که در اسدآباد دو شهید گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) و یک شهید گمنام در گلزار شهدای این شهر آرمیده است؛ بنا بود این شهید گمنام در شهر پالیز تشییع و تدفین شود که بعداز ۶ ماه مسئولان به جانمایی مکانی برای تدفین او نرسیدند و قرار است طبق تصمیم مسئولان تدفین او در پارک ملت این شهر انجام شود.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205891
  • دیدگاه‌ها برای تدفین شهید گمنام در پارک ملت را مناسب نمی‌دانم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.