• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

تحلیلی بر ویدئوی ماجرای ضرب و شتم یک خانم در آبادان

  • کد خبر : 89605
  • 03 آبان 1399 - 13:58

گرچه نبایست سطح جنگ روایت ها به این حاشیه های کم ارزش تقلیل داد اما واقعیتی است که دشمن در این جنگ برای مهندسی احساسات و ادراکات به هر بهانه و حاشیه ای متوسل میشود و برای یک درگیری خانوادگی سناریو سازی کرده و این حادثه را با جریان جورج فلوید در آمریکا مقایسه می […]

گرچه نبایست سطح جنگ روایت ها به این حاشیه های کم ارزش تقلیل داد اما واقعیتی است که دشمن در این جنگ برای مهندسی احساسات و ادراکات به هر بهانه و حاشیه ای متوسل میشود و برای یک درگیری خانوادگی سناریو سازی کرده و این حادثه را با جریان جورج فلوید در آمریکا مقایسه می کنند!

به گزارش عصر همدان، روایت دادستان آبادان مردانی پور: علت اصلی درگیری در فیلم پخش شده در فضای مجازی درگیری خانوادگی و اختلاف قبلی و مسائل مالی است.

بر اساس گزارش مرجع انتظامی و قاضی کشیک روز چهارشنبه خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت در منطقه بریم مراجعه و در بدو ورود با پسری مواجه و با آن درگیر و در نهایت با وسیله برنده پسر را مجروح کرد.

اهالی منزل در ادامه سعی کرده اند مانع ورود این خانم به خانه شوند که تلاششان بی فایده بوده و در نهایت با این خانم درگیر می‌شوند.

دو خانمی که در منزل بودند با وی درگیر و وی را از ناحیه صورت مجروح کرده و درگیری به خارج از منزل کشیده می‌شود. ماموران حراست مجتمع پس از اطلاع در محل حاضر و همه افراد را دستگیر کردند.

پس از تحقیقات انجام شده خانم مهاجم با قرار قانونی آزاد و برای مداوا به مرکز درمانی اعزام شد و مامور حراست نیز توسط قاضی احضار و روانه زندان شد.

افرادی که فیلم این حادثه را در فضای مجازی منتشر کرده اند به زودی دستگیر خواهند شد و برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

دستگاه قضایی با تعامل با سایر دستگاه امنیتی و انتظامی با افرادی که قصد دارند با استفاده از فضای مجازی آسایش اجتماعی شهرستان را ملتهب کنند برخورد خواهد کرد.

گرچه نبایست سطح جنگ روایت ها به این حاشیه های کم ارزش تقلیل داد اما واقعیتی است که دشمن در این جنگ برای مهندسی احساسات و ادراکات به هر بهانه و حاشیه ای متوسل میشود و برای یک درگیری خانوادگی سناریو سازی کرده و این حادثه را با جریان جورج فلوید در آمریکا مقایسه می کنند!

ضد انقلاب با تکنیک های برانگیختن احساسات ، مظلوم نمایی، مقایسه، پاره حقیقت گویی بلافاصله وارد کارزار جنگ روایت ها شد و متاسفانه عده ای هم در داخل که سابقه ی سکوت در ماجرای قتل همسر نجفی و تجاوز کیوان امام داشتند نگران حقوق زنان شده و فریادشان بلند شد!

جنگ روایت ها را جدی بگیریم!

استفاده از هشتگ های دشمن توسط برخی از فعالان فضای مجازی موجب شکل گیری ترندهای احساسی در جنگ روایت ها میشود. استفاده از هشتگ دشمن ممنوع!

واکنش سریع قوه قضائیه و نیروی انتظامی در بازداشت دخترآبادانی و نگهبان مجتمع قابل تقدیر است. اما افکار عمومی همچنان میبایست مطالبه ی برخورد قاطع با کسانی که از ماجرا فیلم گرفته و با شیطنت به صورت تقطیع شده پخش کرده اند داشته باشد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89605
  • دیدگاه‌ها برای تحلیلی بر ویدئوی ماجرای ضرب و شتم یک خانم در آبادان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.