• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

تا پایان امسال، ۵۰ هکتار به مرز سیاسی بهار افزوده می شود

  • کد خبر : 123383
  • 11 مرداد 1400 - 9:01
تا پایان امسال، ۵۰ هکتار به مرز سیاسی بهار افزوده می شود

فرماندار بهار گفت: مرز تقسیمات سیاسی بهار و همدان اصلاح خواهد شد و بنا نیست شهرستان بهار در دل شهرستان همدان هضم شود. به گزارش عصرهمدان، احسان قنبری، فرماندار بهار در جلسه شورای اداری شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری با اشاره به اینکه طی سال گذشته انتظارات و مباحث خاص در سطح شهرستان […]

فرماندار بهار گفت: مرز تقسیمات سیاسی بهار و همدان اصلاح خواهد شد و بنا نیست شهرستان بهار در دل شهرستان همدان هضم شود.

به گزارش عصرهمدان، احسان قنبری، فرماندار بهار در جلسه شورای اداری شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری با اشاره به اینکه طی سال گذشته انتظارات و مباحث خاص در سطح شهرستان بهار و کبودرآهنگ پیشرفتی نداشته گفت: با وجود نماینده جوان، پرتلاش، با انرژی، با انگیزه و پیگیر امیدواریم کارهای زمین مانده و ناتمام با همکاری وهمدلی همه مسئولان به نتیجه برسد و شاهد اتفاقات مبارک و بزرگی باشیم.

احسان قنبری نیز اظهار کرد: عادی انگاری ها باعث وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان بهار شده است و مردم باید پروتکل های بهداشتی رعایت کنند و فکر نکنند که با تزریق واکسن به جامعه هدف دیگر رعایت پروتکل های بهداشتی لازم نیست.

قنبری نیز عنوان کرد با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان بهار دور کاری در ادارات با جمعیت بالا صورت میگیرد، این در حالی است که دورکاری برای ادارات زیر ۵ نفر بی معنی است.

وی به اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بهار نسبت به سال گذشته سه برابر شده و به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است و در صورت تحقق اعتبارات، پروژه های نیمه تمام به اتمام خواهند رسید و آغاز پروژه جدید نیز خواهیم داشت.

وی توجه به تقسیمات سیاسی شهرستان بهار را مطالبه عمومی مردم دانست و گفت: مرز تقسیمات سیاسی بهار و همدان اصلاح خواهد شد و بنا نیست شهرستان بهار در دل شهرستان همدان هضم شود و در سال گذشته ۲۲۰ هکتار به مرز سیاسی شهرستان بهار افزوده شد و امسال نیز ۵۰ هکتار به مرز سیاسی بهار افزوده می شود و از پشت فرمانداری تا همدان نخ مربوط به شهرستان بهار است.

قنبری تصریح کرد: در حال حاضر، حریم خدماتی شهرداری بهار فراتر از مرز سیاسی است و ما انتظار داریم مرز سیاسی بهار بر آخرین حریم خدماتی شهرداری بهار منطبق شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123383
  • دیدگاه‌ها برای تا پایان امسال، ۵۰ هکتار به مرز سیاسی بهار افزوده می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.